Peek & Cloppenburg отваря магазин с нова концепция в София Ринг Мол – той е първи за компанията в България за последните 10 години

3 февруари, 2021

Магазинът ще посреща клиенти от март месец, а търговската му площ е над 3000 кв. м.

Независимата модна верига Peek & Cloppenburg ще отвори в София Ринг Мол своя нов магазин, първият в България за последните 10 години. Официалното отваряне на обекта е планирано за 4 март.

Магазинът в София Ринг Мол ще представи стила на новата концепция за подредба и разположение на обектите на Peek & Cloppenburg, която включва разделение по етажи на мъжка и дамска мода. Новата концепция се отличава и с оптимално улеснена ориентация за клиентите , както и с наличието на обособена зона за спортни дрехи.

Магазинът ще се простира на два етажа с обща търговска площ над 3000 кв. м. Той ще предлага на посетителите страхотно разнообразие от артикули както на международни марки като Armani Exchange, BOSS, HUGO, JOOP!, Marc O’Polo, Polo Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, S.Oliver, така и на собствени брандове като Jake*s и Review. Посетителите на магазина в София Ринг Мол ще могат да избират дрехи за всеки повод – от ежедневно и бизнес до официално облекло, получавайки персонални модни съвети от служителите.

„В нашия нов магазин в София Ринг Мол ще представим около 100 различни бранда под един покрив на обща площ над 3000 кв. м. Нашата цел е да предлагаме на клиентите ни перфектното облекло за всеки повод и стил. Постигаме това с прецизния подбор на предлаганите артикули, който включва както нашите известни собствени брандове, така и международни марки. За да направим пазаруването дори по-атрактивно, магазинът в София Ринг Мол ще предложи на посетителите нашата нова концепция за вътрешна подредба на търговското пространство, която се отличава с ясно разпределение на мъжка и дамска мода по етажи. Новото разположение цели оптимално да улесни ориентацията на клиентите в обекта и да ги предразположи да се вдъхновят от разнообразието на предлаганите артикули. Друг важен аспект е наличието на специална зона с предложения за облекло за спорт и за свободното време, които са много търсени от по-младите посетители. Спортното облекло, което може да се носи всеки ден, е много популярно и модерно в момента и сме щастливи, че ще можем да посрещнем това търсене и в София. Като цяло сме доволни от развитието на бизнеса ни в България и сме щастливи, че ще можем да предложим на нашите клиенти добре познатото бранд портфолио и в трети магазин на P&C в София. В тези трудни временна ние гледаме напред и вярваме във физическата търговия. P&C ще продължава смело с разширяването на мрежата си от магазини, с търсенето и развиването на нови пазари и с експанзията в Източна Европа“, заяви Паул Пьортнер, директор Продажби в Peek & Cloppenburg и отговарящ за австрийския и източноевропейския пазари.

„Ние сме изключително развълнувани да посрещнем Peek & Cloppenburg – водещият европейски бранд модни магазини, в семейството на София Ринг Мол. Нашата мисия е да се вслушваме внимателно в постоянно растящите нужди и желания на нашите клиенти и да ги направим реалност. Именно тези взаимоотношения превърнаха нашия мол в най-любимата дестинация. Тъй като се стремим да предлагаме изживяване на световно ниво на нашите посетители, това откриване, както и всяко друго под нашия покрив, ще представя най-новата концепция на магазина. Отварянето на над 15 нови концепции на магазини през последните месеци е също така и доказателство за стойността на местоположението ни и за това, че София Ринг Мол е място, което отговаря напълно на новите стандарти за безопасност и здраве, пазаруване на най-високо ниво и възможности за отдих през свободното време“, заяви изпълнителният директор на София Ринг Мол ЕАД Димитриос Папулис.