Нова колекция в магазин AQUAMARINE

28 март, 2022

Нежни балеринки, закачливи кецове и маратонки в тропически цветове, класически и романтични обувки и сандали на висок ток.

🌸 Ела и открий големите зимни намаления в Sofia Ring Mall 👠👒🧥

17 януари, 2022

Заповядай в Sofia Ring Mall и се възползвай от намаления до минус 70% от цените в любимите ти магазини. Поканихме инфлуенсъра Ивет Сотирова,за да ни представи страхотните находки, които избра с много внимание и обич към вас – нашите посетители.
В унисон с женската енергия, която Ивет носи, тя избра аутфит в бяло и нежни нюанси на розовото. Бихме казали, че дори ни напомня за пролетта. Ако пък си решила да започнеш да тренираш активно💪, Ивет ти дава още по-добра мотивация да влезеш в залата с красивоо екипче и нови спортни обувки – от @sportisimo_bulgaria. Търси го на ниво 2.

Зимните намаления в Sofia Ring Mall са и за най-малките. ❤️ Ивета хареса това топло и цветно яке за малката си дъщеричка. Ако и на теб ти допада, можеш да го откриеш в @petitbateau, ниво 2. Там те очакват до -50% на цялата колекция. 🤩

Червените обувки са незаменим акцент във всяка визия. 👠 Добави един чифт към колекцията си, ако все още нямаш такива. Ивет избра целия си тоалет от Scandal, ниво 2. Get the look: Обувки – Guess; Тениска – Liu Jo; Дънки – Guess; Пуловер – Liu Jo. Но какво е стилът без аксесоари? Открий онова специално бижу, което винаги ще носиш.💎 Ивет Сотирова си хареса няколко нови попълнения от @gotodiamonds. А чорапките от @calzedonia_bulgaria, бихме казали, че са истинско бижу. 💎

Не пропускай зимните намаления в Sofia Ring Mall.🌸

Бъди ослепителна и спечели артикул от специалната празнична колекция на ССС.

22 декември, 2021

Направи своя щура парти снимка в специалния ни фото кът в @Sofia Ring Mall. Качи я в своя Instagram профил, като тагнеш @cccshoesbags с #cccfestiveseason.

Всяка седмица до 9 януари една снимката ще бъде избрана и победителката ще може да избере артикул от празничката колекция на CCC.

ПРАВИЛА ЗА ОНЛАЙН ИГРА: ИГРАЙ ЗА ПОДАРЪЦИ ОТ PANDORA

10 декември, 2021

Официални правила за провеждане на онлайн играта на Sofia Ring Mall „Играй за подаръци от Pandora“

1. Период за участие:

1.1. Периодът за участие в онлайн Играта на Sofia Ring Mall „ Играй за подаръци от Pandora “ („Играта“) е от 10 декември 2021 г. до 23:59 часа на 16 декември 2021 г.

1.2. Играта се провежда на официалната Instagram страница на Sofia Ring Mall https://www.instagram.com/sofia_ring_mall/ („Страницата на Кампанията“).

2. Организатор:

2.1. Организатор на Кампанията е „София Саут Ринг Мол“ ЕАД, ЕИК: 200114696, със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Околовръстен път“ 214 („Организаторът“).

2.2. Facebook Inc. не участва и не съдейства по какъвто и да е начин в организирането и провеждането на Играта.

3. Участници:

3.1. Участник в Играта може да бъде всяко дееспособно физическо лице (навършило 18 години) с постоянен адрес в Република България, което в Периода на участие по т. 1.1.:

3.1.1. се регистрира или има валидна регистрация в социалната мрежа Instagram (съгласно правилата на сайта);

3.1.2. посети страницата на Sofia Ring Mall в Instagram: https://www.instagram.com/sofia_ring_mall/ и последва профила му (@sofia_ring_mall).

3.1.3. публикува коментар под поста за Играта в Instagram с линк https://www.instagram.com/p/CXTmzu1oUrE/, който трябва да съдържа отговор на въпроса „Кой талисман от Pandora искаш да откриеш под елхата?“.

3.1.4. приеме настоящите Правила, които ще бъдат публикувани на уебсайта https://www.sofiaring.bg/; включването на Участниците в Играта означава, че те са приели настоящите Правила;

3.2. В Играта нямат право да участват служители на Организатора, както и служители на други компании, изпратени за изпълнение на временна работа за Организатора, в качеството им на предприятия – ползватели на тези работници/служители под тяхно ръководство и контрол, както и членове на техните семейства.

4.  Механизъм на участие:

4.1. Участието в Играта няма за цел и не е обвързано със закупуването на продукт или услуга, предлагани от Организатора.

4.2. Всеки Участник, който е изпълнил условията по т. 3.1. и отговаря на изискванията на т. 3.2. се включва в теглене за награда по т. 5 по-долу.

4.3. Всеки Участник може да участва с неограничено количество коментари в Играта.

4.4. За да участва в томболата за награда, всеки потребител трябва да последва профила на Sofia Ring Mall (@sofia_ring_mall), както и да остави коментар под поста Игра, който да бъде публикуван по време на провеждането на Играта. Валидни за участие са коментарите само и единствено под поста Игра с линк: https://www.instagram.com/p/CXTmzu1oUrE/.

4.5. Всеки Участник се включва само един път в тегленията и може да спечели само една награда, независимо колко коментара е публикувал.

5. Награда:

5.1. Наградите ще бъдат раздадена на 11 (единадесет) печеливши Участници, които са изпълнили условията по т. 3.1. и отговаряи на изискванията на т. 3.2. Наградите са:

–  1 бр. гривна и кутия за бижута от Pandora.

– 10 бр. ваучер за 10% отстъпка в магазин Pandora

6. Определяне на печелившите Участник:

6.1. В тегленето за награда по т. 5 се включват само Участници, които отговарят на условията по т. 3 и т. 4 от тези Правила.

6.2. Тегленето на победителите ще се извършва със специализиран софтуер на случаен принцип до 48 часа след приключването на Играта.

6.3. Обявяването на победителя ще става с коментар от профила на Sofia Ring Mall (@sofia_ring_mall) под поста Игра в Instagram до 48 часа след приключването на Играта и/или чрез story в Instagram профила на организатора. В това story ще се посочат потребителското име на победителя и наградата, която печели.

6.4. След определяне на печелившия Участник се изтеглят още 2 (двама) резервни печеливши Участници. Резервните печеливши Участници може да заместят предходните изтеглени, при условие че същите не могат да бъдат открити и/или не могат да получат наградата в срока по т. 7.1. от тези Правила.

6.5. След изтегляне на печелившия Участник се извършва проверка дали отговаря на поставените в настоящите Правила условия. В случай че даден печеливш Участник не отговаря на условията за получаване на награда, за печеливш се счита следващият поред резервен печеливш Участник, който отговаря на условията.

7. Получаване на наградата:

7.1. В срок до 3 (три) работни дни след датата на определяне на печелившия Участник по реда на предходната т. 6 същият следва да се свърже чрез лично съобщение към профила на Sofia Ring Mall (@sofia_ring_mall), за да разбере как ще получи наградата си.

7.1.1. Печелившия Участник трябва при определен ден и час от страна на Организатора да посети бюро Информация в Sofia Ring Mall и да попълни и подпише приемо-предавателен протокол с личните им данни, които са необходими за получаването на наградата. Тези данни ще бъдат използвани единствено за предоставянето на тази конкретна награда.

7.1.2. В случай че съответният печеливш Участник не отговори на съобщението, като изпрати необходимите данни до 3 (три) работни дни след обявяване на победителя или откаже да получи наградата, за победител се счита първият резервен печеливш Участник, на който се изпраща съобщение по реда на тази точка. В случай че и той не отговори в срок до 1 (един) ден от изпращане на съобщението или откаже да получи наградата, се свързваме с втория резервен печеливш Участник. В случай че и той не отговори в срок до 1 (един) ден от изпращане на съобщението или откаже да получи наградата, същата остава неразпределена и ново теглене за нея не се организира.

7.2. Наградата може да бъде получена в срок до 14 (четиринадесет) работни дни от датата на тегленето.

7.3. При получаване на Награда всеки печеливш Участник следва да се идентифицира с представяне на следните документи: лична карта или лична карта и нотариално заверено пълномощно, в случай че наградата се получава от пълномощник на Участника.

7.4. При получаване на наградата всеки печеливш Участник подписва приемо-предавателен протокол с Организатора.

7.5. Наградата не може да бъде разменяна за паричната ѝ или каквато и да е друга равностойност.

7.6. Наградата не може да бъде преотстъпвана на трети лица.

7.7. Ако в срок до 4 (четири) седмици от датата на съответното теглене наградата не е раздадена поради обстоятелства, независещи от Организатора, не се организира ново теглене.

8 Права и отговорности:

8.1. Организаторът не отговаря: а) в случай че наградата не може да бъде получена, предоставена или реализирана поради невъзможност съответният Участник и/или негов представител да се идентифицира, и/или да получи наградата в определените срокове или поради други технически и/или юридически пречки, свързани с конкретния печелившия Участник и/или негов представител/пълномощник; б) при невъзможност наградата да бъде предоставена и/или използвана поради обстоятелства от непреодолима сила, поради нормативни или законови ограничения или каквито и да е други обстоятелства; и в) при непредоставяне на награда поради отказ на съответния Участник да предостави необходимите за това данни или да подпише необходимите документи.

8.2. Организаторът не носи отговорност при невъзможност да се осъществи участие или да се предостави награда, в случай че регистрацията на даден Участник в Кампанията съдържа непълна, невярна или подвеждаща информация.

8.3. Организаторът има право по своя преценка да прекрати Кампанията по всяко време, в случай че настъпят обстоятелства, които възпрепятстват нейното провеждане, включително, но не само – злоупотреби, нарушаване на тези Правила, форсмажорни обстоятелства, акт на административен, съдебен или друг орган и др. В тези случаи Организаторът не дължи каквато и да е компенсация на Участниците.

8.4. Забранени са всякакви опити за манипулиране на Кампанията на сайта където тя се провежда. При всякакви злоупотреби, които могат да бъдат използвани за влияние върху страницата на Кампанията, както и при съмнения за извършване на такива, Организаторът има право да дисквалифицира съответния Участник, като в този случай Организаторът не е длъжен да мотивира или обяснява дисквалификацията.

8.5. Всеки Участник трябва да се увери, че участва в Кампанията със своето истинско име, което следва да удостовери с представяне на лична карта, в случай че е спечелил наградата в Кампанията.

8.6. За манипулация по т. 8.4. ще се счита използването на техники и/или технологии, които изменят елемента на лично и индивидуално участие на съответното физическо лице в Кампанията.

8.7.Организаторът няма задължение да води кореспонденция във връзка с претенции за получаване на наградата от Кампанията.

9.Допълнителни разпоредби:

9.1. В случай че наградата се получава от пълномощник на печелившия Участник, с подписването на приемо-предавателния протокол пълномощникът предоставя на Организатора доброволно необходимите за участие в Кампанията и получаване на наградата лични данни, а именно: три имена, телефон и навършени години. Данните ще се обработват с цел идентификация на Участниците и установяване на обратна връзка с печелившия Участник за получаване на наградата. Данните се съхраняват от Организатора за срок от 6 (шест) седмици след датата на изтеглянето на печелившия Участник. Това е нужното за установяване на връзка с печелившия Участник и предоставянето на неговата награда, както е описано в т. 7 и т. 8.

9.2. Съхранението и обработването на личните данни на Участниците в Кампанията се извършва в съответствие с изискванията на приложимото законодателство и на Политиката за защита на личните данни на Организатора, публикувана на интернет страницата www.sofiaring.com (https://bit.ly/2MKs8t8) и налични в търговските обекти на Организатора. При приемане на настоящите Правила всеки Участник се информира и приема посочените документи.

9.3. На страницата на Кампанията ще бъдат публикувани собственото име и фамилия или потребителско име – според Instagram профила на печелившия Участник.

9.4. Организаторът може да популяризира Кампанията в социалните мрежи Facebook, Instagram и Twitter, включително да публикува информация за Кампанията и две имена на печелившия Участник или потребителското име (според неговия Instagram профил) на официалната си страница във Facebook (https://www.facebook.com/SofiaRingMall.Official/) и на официалната си страница в Instagram (https://www.instagram.com/sofia_ring_mall/).

9.5. Организаторът има право по всяко време да изменя и допълва настоящите Правила. Измененията и допълненията влизат в сила от датата на публикуването им на страницата на Кампанията

10. Деклариране на наградата по Закона за данъците върху доходите на физически лица.

10.1. Физическото лице, получило предметна награда, има ангажимент за деклариране на дохода и плащане на данък общ доход (ДОД) за своя сметка.

10.2. Заплащането на данък общ доход (ДОД), дължим от получателя на предметната награда и подаването на годишната данъчна декларация по отношение получената предметна награда се извършва в сроковете и по реда, регламентирани в ЗДДФЛ.

10.3. Организаторът не отговаря за качеството на наградата и не носи гаранционна отговорност за предоставената награда.

Настоящите Правила влизат в сила на 10.12.2021 г.

Аз, ти и Дисни в магазин H&M

3 декември, 2021

H&M отново ни зареждат с Disney магия и вече в коледни цветове! Всички деца вече нетърпеливо очакват ваканцията, игрите и подаръците и с тези дизайни ще са готови за всякакви празнични приключения.

 

 

Black Friday е тук с много намаления

23 ноември, 2021

Black Friday те очаква с цели 3 дни пълни с намаления от 26 до 28 ноември!

Заповядай в Sofia Ring Mall и вземи подаръци за всички 🎁

 

МАГАЗИН ОФЕРТА ПЕРИОД
MED До -60% 23-28.11.
Technomarket До -50% 30.11.
S-gifts От -20% до -60% на целия асортимент 26-28.11.
H&M 20% на всичко 26 и 27.11.
Grand Optics До -70% 1-30.11.
Premium -10% отстъпка на аксесоари за пушене и кубински гурме продукти 26-28.11.
Fox Optics До -70% отстъпка на слънчеви и диоптрични очила, контактни лещи и стъкла 15-30.11
The Body Shop 25% отстъпка на всичко 26-28.11.
SDI 25% отстъпка на застраховк за дома 26-28.11.
Postbank Потребителски кредит с ексклузивни условия 19.11.-5.12
Pulse Месечна карта на цена 49 лв/месец с включен VIP пакет (достъп до Атлетик Фитнес, неограничен брой посещения, 2 пъти на месец безплатно посещение с приятел, пълен достъп до онлайн платформата за тренировки www.pulseplus.bg). Без входна такса. Цената важи при закупуването на 3-месечна карта. 26-28.11.
Paolo Botticelli До -50 % на Нова колекция 26-28.11.
Carducci Намаление на всички артикули до -50%; Намаление на нова колекция -30%; Намаление на избрани артикули -50% 22-30.11.
Колев и Колев От -20% до -50% 26-28.11.
Mercedes-Benz Отстъпка до -75% на избрани артикули. 26-28.11.
Petit Bateau 20% на нова колекция; 60% на стара колекция (без право на замяна) 26-28.11.
Subra До -50% на много марки от козметика и хранителни добавки 19-30.11.
Scandal До -50% 26-28.11.
Scandal kids До -50% 26-28.11.
Fusion До -50% 26-28.11.
Desigual До -40% 26-28.11.
Aquamarine До – 50% 26-28.11.
Goto Отстъпка -10% за всички колекции. При закупуване на две бижута с диаманти, отстъпката нараства на -15%. За закупени три бижута с диаманти -20%. 23-28.11.
LC Waikiki Вземи 4, плати 3 26.11.
Peek&Cloppenburg до -15% на целия асортимент 26-28.11.
Pick ‘n mix 25% на определени артикули Bestseller 26.11.
beauty|zone 15% на всичко, -20% с Beauty card 26-28.11.
Sportisimo 10% на обувки
Pompea 20% отстъпка на всички артикули 26-28.11.
Zoocenter До 10% на храни и 20% лакомства и аксесоари 26-28.11.
MK-Oro 5% на злато, 10% на злато с диаманти, 20% на сребро 26-28.11.
Kenvelo 50% отстъпка на целия асортимент 25-28.11
Lee Cooper 50% отстъпка на целия асортимент 25-28.11
Timeout 50% отстъпка на целия асортимент 25-28.11
Tom Tailor 50% отстъпка за всички артикули 25-28.11
My Silver 10% за всички стоки и 30% само на синджири 26-28.11.
Collective До -30% 26-28.11.
Kendall+Kylie До -30% 26-28.11.
BHPC До -30% 26-28.11.
English Home До -60% намаление; 26-28.11.
Adidas До -40% отстъка на избрани артикули 22-28.11.
Coincasa -10% на коледни продукти и -20% на колекция есен-зима 26-28.11.
MDL До -60% 26-28.11.
Intersport До -60% 22-28.11.
JYSK Отстъпки до 70% 25-28.11.
Sinsay 40 % на избрани артикули 25-28.11.
Reserved 20% на всичко 26-28.11.
Cropp 20% на всичко 26-27.11.
House 20% на всичко до 28.11.
Mango До -50% до 28.11.
Miniso Пазарувай за 20 лв и вземи 20% отстъпка 24-28.11.
Teodor От -30% до -50% 26-29.11.
Next 20% на всички артикули 26-28.11.
Andrews До -50% намаление 26-28.11.
CCC До -40% намаление на още повече артикули 26-28.11.

ПРАВИЛА ЗА ОНЛАЙН ИГРА НА МАГАЗИН TEODOR:

10 ноември, 2021

Официални правила за провеждане на онлайн играта на Sofia Ring Mall

„Играй за ваучер на стойност 200лв. от магазин TEODOR

  1. Период за участие:

1.1. Периодът за участие в онлайн Играта на Sofia Ring Mall „Играй за ваучерна стойност 200лв. от магазин TEODOR“ („Играта“) е от 10 ноември 2021 г. до 23:59 часа на 17 ноември 2021 г.

1.2. Играта се провежда на официалната Instagram страница на „София Саут Ринг Мол“ ЕАД: https://www.instagram.com/sofia_ring_mall/ („Страницата на Кампанията“).

  1. Организатор:

2.1. Организатор на Кампанията е „София Саут Ринг Мол“ ЕАД, ЕИК: 200114696, със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Околовръстен път“ 214 („Организаторът“).

2.2. Facebook Inc. не участва и не съдейства по какъвто и да е начин в организирането и провеждането на Играта.

  1. Участници:

3.1. Участник в Играта може да бъде всяко дееспособно физическо лице (навършило 18 години) с постоянен адрес в Република България, което в Периода на участие по т. 1.1.:

3.1.1. се регистрира или има валидна регистрация в социалната мрежа Instagram (съгласно правилата на сайта);

3.1.2. посети Instagram профила на Организатора в Instagram: https://www.instagram.com/sofia_ring_mall/;

3.1.3. е или стане фен на Instagram профила (@sofia_ring_mall) на Sofia Ring Mall и Instagram профила на (@teodor.fashion) на TEODOR (започне да го следва);

3.1.4. приеме настоящите Правила, които ще бъдат публикувани на уебсайта https://www.sofiaring.com/; включването на Участниците в Играта означава, че те са приели настоящите Правила;

3.1.5. хареса Instagram поста и публикува коментар под поста за Играта в Instagram с линк: https://www.instagram.com/p/CWGQ_q2K_Ny/, който трябва да съдържа тагове (отбелязване) на двама човека.

3.1.6 публикува поста на стори в личния си профил и сложи таг на двата профила на (@sofia_ring_mall) на Sofia Ring Mall и Instagram профила на (@teodor.fashion) на TEODOR.

3.2. В Играта нямат право да участват служители на Организатора, както и служители на други компании, изпратени за изпълнение на временна работа за Организатора, в качеството им на предприятия – ползватели на тези работници/служители под тяхно ръководство и контрол, както и членове на техните семейства.

  1. Механизъм на участие:

4.1. Участието в Играта няма за цел и не е обвързано със закупуването на продукт или услуга, предлагани от Организатора.

4.2. Всеки Участник, който е изпълнил условията по т. 3.1. и отговаря на изискванията на т. 3.2. се включва в теглене за награда по т. 5 по-долу.

4.3. Всеки Участник може да участва с неограничено количество коментари в Играта.

4.4. За да участва в томболата за награда, всеки потребител трябва да последва профила на Sofia Ring Mall(@sofia_ring_mall) и профила на (@teodor.fashion) на TEODOR и да остави коментар под поста, който да съдържа тагове на двама човека, който да бъде публикуван по време на провеждането на Играта и съдържащ тагове (отбелязване) на двамата човека. Валидни за участие са коментарите само и единствено под поста Игра с линк: https://www.instagram.com/p/CWGQ_q2K_Ny/

4.5. Всеки Участник се включва само един път в тегленията и може да спечели само една награда, независимо колко коментара е публикувал.

  1. Награди:

5.1. Наградата ще бъде раздадена на един печеливш Участник, който  изпълни условията по т. 3.1. и отговаря на изискванията на т. 3.2., за да получи наградата си – всяка от които включва 1 бр. ваучер на стойност от 200 лв. за пазаруване в магазин ТEODOR.

  1. Определяне на печелившите Участници:

6.1. В тегленето за награда по т. 5 се включват само Участници, които отговарят на условията по т. 3 и т. 4 от тези Правила.

6.2. Тегленето на победителите ще се извършва със специализиран софтуер на случаен принцип до 48 часа след приключването на Играта.

6.3. Обявяването на победителите ще става с коментар от страна на Организатора под поста Игра в Instagram до 48 часа след приключването на Играта и/или чрез story в Instagram профила на организатора. В това story ще се посочат потребителските имена на победителите и наградата, която печелят.

6.4. След определяне на печелившите Участници се изтеглят още 2 (двама) резервни печеливши Участници. Резервните печеливши Участници може да заместят предходните изтеглени, при условие че същите не могат да бъдат открити и/или не могат да получат наградата в срока по т. 7.1. от тези Правила.

6.5. След изтегляне на печелившите Участници се извършва проверка дали отговарят на поставените в настоящите Правила условия. В случай че даден печеливш Участник не отговаря на условията за получаване на награда, за печеливш се счита следващият поред резервен печеливш Участник, който отговаря на условията.

  1. Получаване на наградата:

7.1. В срок до 3 (три) работни дни след датата на определяне на печелившите Участници по реда на предходната т. 6 същите следва да се свържат с Организатора чрез лично съобщение към профила на SofiaRing Mall (@sofia_ring_mall), за да разберат как ще получат наградата си. Имената на победителите ще бъдат обявени с коментар от страна на Организатора под поста за съответната Игра и/или story („История“) в рамките на 48 часа след приключването ѝ.

7.1.1. Печелившите Участници трябва при определен ден и час от страна на Организатора да посетят бюро Информация в Sofia Ring Mall и да попълнят и подпишат приемо-предавателен протокол с личните им данни, които са необходими за получаването на наградата. Тези данни ще бъдат използвани единствено за предоставянето на тази конкретна награда.

7.1.2. В случай че съответният печеливш Участник не отговори на съобщението, като изпрати необходимите данни до 3 (три) работни дни след обявяване на победителите или откаже да получи наградата, за победител се счита първият резервен печеливш Участник, на който се изпраща съобщение по реда на тази точка. В случай че и той не отговори в срок до 1 (един) ден от изпращане на съобщението или откаже да получи наградата, се свързваме с втория резервен печеливш Участник. В случай че и той не отговори в срок до 1 (един) ден от изпращане на съобщението или откаже да получи наградата, същата остава неразпределена и ново теглене за нея не се организира.

7.2. Наградата може да бъде получена в срок до 14 (четиринадесет) работни дни от датата на тегленето.

7.3. При получаване на Награда всеки печеливш Участник следва да се идентифицира с представяне на следните документи: лична карта или лична карта и нотариално заверено пълномощно, в случай че наградата се получава от пълномощник на Участника.

7.4. При получаване на наградата всеки печеливш Участник подписва приемо-предавателен протокол с Организатора.

7.5. Наградата не може да бъде разменяна за паричната ѝ или каквато и да е друга равностойност.

7.6. Наградата не може да бъде преотстъпвана на трети лица.

7.7. Ако в срок до 4 (четири) седмици от датата на съответното теглене наградата не е раздадена поради обстоятелства, независещи от Организатора, не се организира ново теглене.

  1. Права и отговорности:

8.1. Организаторът не отговаря: а) в случай че наградата не може да бъде получена, предоставена или реализирана поради невъзможност съответният Участник и/или негов представител да се идентифицира, и/или да получи наградата в определените срокове или поради други технически и/или юридически пречки, свързани с конкретния печелившия Участник и/или негов представител/пълномощник; б) при невъзможност наградата да бъде предоставена и/или използвана поради обстоятелства от непреодолима сила, поради нормативни или законови ограничения или каквито и да е други обстоятелства; и в) при непредоставяне на награда поради отказ на съответния Участник да предостави необходимите за това данни или да подпише необходимите документи.

8.2. Организаторът не носи отговорност при невъзможност да се осъществи участие или да се предостави награда, в случай че регистрацията на даден Участник в Кампанията съдържа непълна, невярна или подвеждаща информация.

8.3. Организаторът има право по своя преценка да прекрати Кампанията по всяко време, в случай че настъпят обстоятелства, които възпрепятстват нейното провеждане, включително, но не само – злоупотреби, нарушаване на тези Правила, форсмажорни обстоятелства, акт на административен, съдебен или друг орган и др. В тези случаи Организаторът не дължи каквато и да е компенсация на Участниците.

8.4. Забранени са всякакви опити за манипулиране на Кампанията на сайта където тя се провежда. При всякакви злоупотреби, които могат да бъдат използвани за влияние върху страницата на Кампанията, както и при съмнения за извършване на такива, Организаторът има право да дисквалифицира съответния Участник, като в този случай Организаторът не е длъжен да мотивира или обяснява дисквалификацията.

8.5. Всеки Участник трябва да се увери, че участва в Кампанията със своето истинско име, което следва да удостовери с представяне на лична карта, в случай че е спечелил наградата в Кампанията.

8.6. За манипулация по т. 8.4. ще се счита използването на техники и/или технологии, които изменят елемента на лично и индивидуално участие на съответното физическо лице в Кампанията.

8.7.Организаторът няма задължение да води кореспонденция във връзка с претенции за получаване на наградата от Кампанията.

  1. Допълнителни разпоредби:

9.1. В случай че наградата се получава от пълномощник на печелившия Участник, с подписването на приемо-предавателния протокол пълномощникът предоставя на Организатора доброволно необходимите за участие в Кампанията и получаване на наградата лични данни, а именно: три имена, телефон и навършени години. Данните ще се обработват с цел идентификация на Участниците и установяване на обратна връзка с печелившия Участник за получаване на наградата. Данните се съхраняват от Организатора за срок от 6 (шест) седмици след датата на изтеглянето на печелившия Участник. Това е нужното за установяване на връзка с печелившия Участник и предоставянето на неговата награда, както е описано в т. 7 и т. 8.

9.2. Съхранението и обработването на личните данни на Участниците в Кампанията се извършва в съответствие с изискванията на приложимото законодателство и на Политиката за защита на личните данни на Организатора, публикувана на интернет страницата www.sofiaring.com (https://bit.ly/2MKs8t8) и налични в търговските обекти на Организатора. При приемане на настоящите Правила всеки Участник се информира и приема посочените документи.

9.3. На страницата на Кампанията ще бъдат публикувани собственото име и фамилия или потребителско име – според Instagram профила на печелившия Участник.

9.4. Организаторът може да популяризира Кампанията в социалните мрежи Facebook, Instagram и Twitter, включително да публикува информация за Кампанията и две имена на печелившия Участник или потребителското име (според неговия Instagram профил) на официалната си страница във Facebook (https://www.facebook.com/SofiaRingMall.Official/) и на официалната си страница в Instagram (https://www.instagram.com/sofia_ring_mall/).

9.5. Организаторът има право по всяко време да изменя и допълва настоящите Правила. Измененията и допълненията влизат в сила от датата на публикуването им на страницата на Кампанията

  1. Деклариране на наградата по Закона за данъците върху доходите на физически лица.

10.1. Физическото лице, получило предметна награда, има ангажимент за деклариране на дохода и плащане на данък общ доход (ДОД) за своя сметка.

10.2. Заплащането на данък общ доход (ДОД), дължим от получателя на предметната награда и подаването на годишната данъчна декларация по отношение получената предметна награда се извършва в сроковете и по реда, регламентирани в ЗДДФЛ.

10.3. Организаторът не отговаря за качеството на наградата и не носи гаранционна отговорност за предоставената награда.

Настоящите Правила влизат в сила на 10.11.2021 г.

H&M в сътрудничество с емблематичната марка от 90-те – No Fear

19 октомври, 2021

H&M в сътрудничество с емблематичната марка от 90-те No Fear, със специалното участие на The Skate Kitchen

 

Тази есен H&M си партнира с емблематичната американска марка за ежедневно облекло – No Fear. Колекцията преобръща стереотипите за страха, който може да бъде страхотен източник на сила и средство за разгръщане на потенциал, специално за младите хора днес. Основана през 1989 г., марката No Fearнабира популярност през 90-те и началото на 2000 г., а днес бива лансирана отново с дамски привкус. Това е благодарение на помощта на The Skate Kitchen – дамска скейт група, базирана в Ню Йорк, която активно участва за създаването на кампанията. Колекцията съдържа разнообразни обемни и вталени силуети, заедно със страхотни лога и илюстрации. No Fear x H&M ще бъде налична в магазините на H&M по целия свят, както и онлайн на hm.com от 14 октомври.

Колекцията е невероятен микс от прогресивни и младежки облекла – повече от 23 модела в разнообразни силуети и кройки, с изобразени невероятни графични лога и илюстрации. Тениски, топове, ризи, суитчъри, плетива, якета, панталони и страхотни аксесоари – шапки, кецове, шалове и стикери. Цветовата палитра е смела и пъстра, съдържаща зелено, черно, бяло, а няколкото модела разработени в партньорство с TheSkate Kitchen са в бежово, кафяво, зелено и черно.

„Чувстваме се страхотно от възможността да участваме в повторното лансиране не No Fear и то с участието на The Skate Kitchen. Искаме да подкрепим младите хора и да ги подтикнем да бъдат себе си и да се борят за това, в което вярват без никакъв страх“, казва Хамиш Морджариа, ръководител партньорства и лиценз, No Fear.

„С вълнение си сътрудничим с No Fear и партнираме с The Skate Kitchen за тази колекция, изпълнена с характер и самочувствие. Наистина се надяваме, че младите хора по целия свят ще приемат съобщението, което колаборацията предава присърце, а именно: не позволявай страхът да попречи на мечтите ти – сам напиши правилата по пътя“, казва Емили Бьоркехайм, ръководител дизайн концепция Divided, H&M.

Нова колекция от CCC

6 октомври, 2021

Новите есенно-зимни колекции са в магазин CCC, ниво 1!

Посрещни смело есенния хлад и по-ниските температури с най-изисканите обувки и боти от Jenny Fairy и Gino Rossi!

Време е да презаредим гардероба и да се настроим на есенна вълна. Независимо дали са ти нужни в ежедневието или искаш да ги комбинираш с вечерен тоалет или важна работна среща, ботите от новите колекции ще ти донесат увереност да посрещнеш всеки повод.

Открий ги в магазин ССС, ниво 1!

Нова колекция от Lee Cooper

27 септември, 2021

“Отдадени на денима, верни на стила” е мотото на всички Lee Cooper почитатели.

Новата колекция е вдъхновена от градската култура и съчетава в себе си удобни ежедневни облекла и тоалети, които същевременно са стилни и шик!

Ще ги откриеш на ниво 1 в Sofia Ring Mall.

Обувки Колев и Колев – създадени за игра

20 септември, 2021

⭐ Детските обувки на Колев и Колев са направени с грижа и внимание към правилното развитие на детското краче още от първите стъпки!

👟 създадени от естествени и високотехнологични материали

👟 с леки, гъвкави и стабилни подметки

👟 широка предна част за свободно движение на пръстчетата

👟 бързо и лесно обуване и закопчаване

🏃‍♀️ Обувки, създадени за игра! 🏃

Отново на училище с CCC

1 септември, 2021

На ниво 1 те очакват нови чанти и обувки от CCC. Перфектното есенно попълнение и завършек към новия аутфит.

За есен изпълнена с приключения.

Новата колекция HARRY POTTER x H&M

20 август, 2021

Ела на ниво 1 и намери магичната колекция на Harry Potter и H&M – меки и памучни детски модели.

За есенен сезон, изпълнен със заклинания. ✨

25 години Оптики ФОКС

18 август, 2021

25 години Оптики ФОКС – описание на кампанията, правила за участие и награди

 

 

По повод 25-годишнината си, Оптики ФОКС са подготвили редица вълнуващи награди за своите клиенти. Всеки, извършил покупка в периода на кампанията от 19 юли до 19 октомври може да се възползва от -25% отстъпка на всички диоптрични рамки и стъкла, слънчеви очила и контактни лещи на редовна цена и допълнителни -10% към всички намалени стоки. За лоялните клиенти на ФОКС, оптиката предоставя специален пакет от 2х25% намаление.  Изберете най-удобната за Вас локация и се потопете в богат избор от марки слънчеви очила и диоптрични марки, сред които неповторимите Minima, Baldinini, TITANFLEX, Mario Rossi, Brendel, HUMPHREY’S и други. Отпразнувайте 25-ата годишнина на Оптики ФОКС и се възползвайте от празничните намаления до 19 октомври.

Изненадите от Оптики ФОКС не спират. При извършване на покупка по време на кампанията, имате възможност да се включите в специалната томбола, от която имате шанс да спечелите над 25 награди. Сред тях са дизайнерски диоптрични рамки и слънчеви очила, бинокъл Leica и още 4 големи награди. Право на участие в томболното теглене има всеки клиент на Оптики ФОКС, извършил покупка на очила или лещи за неопределена стойност и предоставил талон за участие в играта със своите данни. Не пропускайте да се включите в първото томболно теглене на 23 август, в което Оптики ФОКС ще зарадват 8 от Вас.

5 специални награди очакват петима късметлии, които ще бъдат изтеглени от Оптики ФОКС на 23 октомври. Сред тях са 2 броя златни рамки Baldinini, дамска диоптрична рамка Minima, мъжки сгъваеми очила Minima Pocket и биконъл Leica. Право на участие в голямото томболно теглене има всеки клиент на оптиката, извършил покупка на очила или контактни лещи за неопределена стойност и предоставил талон за участие в играта със своите данни.

И защото 25 години = НАД 25 награди, Оптики ФОКС ще предоставят на всеки свои клиент, извършил покупка НАД определена стойност, ваучер с парична стойност.

Ваучерът не може да бъде разменян за левовата му равностойност

При покупка по-голяма от стойността на ваучера, разликата се доплаща.

При покупка на стойност по-малка от ваучера, разлика не се изплаща.

Ваучерът е валиден за еднократна покупка.

*Кампанията е валидна от 19 юли до 19 октомври само в магазините на Оптики ФОКС

*Всеки клиент, който желае да извърши покупка от Оптики ФОКС, има правото да се възползва от 25% отстъпка на диоптрични рамки, слънчеви очила и контактни лещи на редовна цена и допълнителни -10% на всички намалени артикули.

*Всеки клиент, извършил покупка от Оптики ФОКС за неопределена стойност, има правото да участва в томболното теглене, което ще се проведе на 23.08, 22.09 и 22.10. Всяко томболно теглене ще излъчи общо 8 победители. На 23.10 общо 5 ще имат възможност да спечелят големите награди от кампанията.

*Всеки клиент на Оптики ФОКС, извършил покупка над определена стойност, получава ваучер с парична стойност, който може да се комбинира с друг такъв на същата стойност от кампанията за 25-годишнината на ФОКС.

ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА: ИГРАЙ ЗА ВАУЧЕР НА СТОЙНОСТ 500 ЛВ. ОТ CLICHÉ

11 август, 2021

Официални правила за провеждане на онлайн играта на Sofia Ring Mall

„Играй за ваучер на стойност 500 лв. от Cliché“

 

Период за участие:

1.1. Периодът за участие в онлайн Играта на Sofia Ring Mall „Играй за ваучер на стойност 500 лв. от Cliché“ („Играта“) е от 12 август 2021 г. до 23:59 часа на 22 август 2021 г.

1.2. Играта се провежда на официалната Instagram страница https://www.instagram.com/cliche_bg/

Организатор:

2.1. Организатор на Кампанията е „София Саут Ринг Мол“ ЕАД, ЕИК: 200114696, със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Околовръстен път“ 214, съвместно с Клише БГ ЕООД, („Организаторът“).

2.2. Facebook Inc. не участва и не съдейства по какъвто и да е начин в организирането и провеждането на Играта.

Участници:
3.1. Участник в Играта може да бъде всяко дееспособно физическо лице (навършило 18 години) с постоянен адрес в Република България, което в Периода на участие по т. 1.1.:

3.1.1. се регистрира или има валидна регистрация в социалната мрежа Instagram (съгласно правилата на сайта);

3.1.2. посети страницата на Cliché в Instagram: https://www.instagram.com/cliche_bg/ и последва профила му (@cliche_bg);

3.1.3. посети страницата на Sofia Ring Mall в Instagram: https://www.instagram.com/sofia_ring_mall/ и последва профила му (@sofia_ring_mall);

3.1.4. приеме настоящите Правила, които ще бъдат публикувани на уебсайта https://www.sofiaring.bg/. Включването на Участниците в Играта означава, че те са приели настоящите Правила;

3.1.5. публикува коментар под поста за Играта в Instagram с линк https://www.instagram.com/p/CSeThgNsZuF/, който трябва да съдържа таг (отбелязване) на един човек.

3.2. В Играта нямат право да участват служители на Организатора, служители на магазин Cliché, както и служители на други компании, изпратени за изпълнение на временна работа за Организатора, в качеството им на предприятия – ползватели на тези работници/служители под тяхно ръководство и контрол, както и членове на техните семейства.

Механизъм на участие:
4.1. Участието в Играта няма за цел и не е обвързано със закупуването на продукт или услуга, предлагани от Организатора.

4.2. Всеки Участник, който е изпълнил условията по т. 3.1. и отговаря на изискванията на т. 3.2. се включва в теглене за награда по т. 5 по-долу.

4.3. Всеки Участник може да участва с неограничено количество коментари в Играта.

4.4. За да участва в томболата за награда, всеки потребител трябва да последва профила на магазин Cliché (@cliche_bg) и профила на Sofia Ring Mall (@sofia_ring_mall), както и да остави коментар под поста Игра, който да бъде публикуван по време на провеждането на Играта и съдържа таг (отбелязване) на един човек. Валидни за участие са коментарите само и единствено под поста Игра с линк: https://www.instagram.com/p/CSeThgNsZuF/.

4.5. Всеки Участник се включва само един път в тегленията и може да спечели само една награда, независимо колко коментара е публикувал.

Награди:
5.1. Наградата ще бъде раздадена на един печеливш Участник, който е изпълнил условията по т. 3.1. и отговаря на изискванията на т. 3.2. Наградата е 1 бр. ваучер на стойност от 500 лв. за пазаруване в магазин Cliché.

Определяне на печелившия Участник:
6.1. В тегленето за награда по т. 5 се включват само Участници, които отговарят на условията по т. 3 и т. 4 от тези Правила.

6.2. Тегленето на победителя ще се извършва със специализиран софтуер на случаен принцип до 48 часа след приключването на Играта.

6.3. Обявяването на победителя ще става с коментар от Instagram профила на магазин Cliché (@cliche_bg) под поста Игра в Instagram до 48 часа след приключването на Играта и/или чрез story в Instagram профила на магазин Cliché (@cliche_bg). В това story ще се посочат потребителското име на победителя и наградата, която печели.

6.4. След определяне на печелившия Участник се изтеглят още 2 (двама) резервни печеливши Участници. Резервните печеливши Участници може да заместят предходния изтеглен, при условие че същият не може да бъде открит и/или не може да получи наградата в срока по т. 7.1. от тези Правила.

6.5. След изтегляне на печелившия Участник се извършва проверка дали отговаря на поставените в настоящите Правила условия. В случай че даденият печеливш Участник не отговаря на условията за получаване на награда, за печеливш се счита следващият поред резервен печеливш Участник, който отговаря на условията.

Получаване на наградата:
7.1. В срок до 3 (три) работни дни след датата на определяне на печелившия Участник по реда на предходната т. 6 същият следва да се свърже с Организатора чрез лично съобщение към профила на Sofia Ring Mall (@sofia_ring_mall), за да разбере как ще получи наградата си. Името на победителя ще бъде обявено с коментар от страна на Cliché под поста за съответната Игра и/или story („История“) в рамките на 48 часа след приключването ѝ.

7.1.1. Печелившият Участник трябва при определен ден и час от страна на Организатора да посетят бюро „Информация“ в Sofia Ring Mall и да попълни и подпише приемо-предавателен протокол с личните му данни, които са необходими за получаването на наградата. Тези данни ще бъдат използвани единствено за предоставянето на тази конкретна награда.

7.1.2. В случай че съответният печеливш Участник не отговори на съобщението, като изпрати необходимите данни до 3 (три) работни дни след обявяване на победителя или откаже да получи наградата, за победител се счита първият резервен печеливш Участник, на който се изпраща съобщение по реда на тази точка. В случай че и той не отговори в срок до 1 (един) ден от изпращане на съобщението или откаже да получи наградата, се свързваме с втория резервен печеливш Участник. В случай че и той не отговори в срок до 1 (един) ден от изпращане на съобщението или откаже да получи наградата, същата остава неразпределена и ново теглене за нея не се организира.

7.2. Наградата може да бъде получена в срок до 14 (четиринадесет) работни дни от датата на тегленето.

7.3. При получаване на Награда печелившият Участник следва да се идентифицира с представяне на следните документи: лична карта или лична карта и нотариално заверено пълномощно, в случай че наградата се получава от пълномощник на Участника.

7.4. При получаване на наградата печелившият Участник подписва приемо-предавателен протокол с Организатора.

7.5. Наградата не може да бъде разменяна за паричната й или каквато и да е друга равностойност.

7.6. Наградата не може да бъде преотстъпвана на трети лица.

7.7. Ако в срок до 4 (четири) седмици от датата на съответното теглене наградата не е раздадена поради обстоятелства, независещи от Организатора, не се организира ново теглене.

8 Права и отговорности:

8.1. Организаторът не отговаря: а) в случай че наградата не може да бъде получена, предоставена или реализирана поради невъзможност съответният Участник и/или негов представител да се идентифицира, и/или да получи наградата в определените срокове или поради други технически и/или юридически пречки, свързани с конкретния печелившия Участник и/или негов представител/пълномощник; б) при невъзможност наградата да бъде предоставена и/или използвана поради обстоятелства от непреодолима сила, поради нормативни или законови ограничения или каквито и да е други обстоятелства; и в) при непредоставяне на награда поради отказ на съответния Участник да предостави необходимите за това данни или да подпише необходимите документи.

8.2. Организаторът не носи отговорност при невъзможност да се осъществи участие или да се предостави награда, в случай че регистрацията на даден Участник в Кампанията съдържа непълна, невярна или подвеждаща информация.

8.3. Организаторът има право по своя преценка да прекрати Кампанията по всяко време, в случай че настъпят обстоятелства, които възпрепятстват нейното провеждане, включително, но не само – злоупотреби, нарушаване на тези Правила, форсмажорни обстоятелства, акт на административен, съдебен или друг орган и др. В тези случаи Организаторът не дължи каквато и да е компенсация на Участниците.

8.4. Забранени са всякакви опити за манипулиране на Кампанията на сайта където тя се провежда. При всякакви злоупотреби, които могат да бъдат използвани за влияние върху страницата на Кампанията, както и при съмнения за извършване на такива, Организаторът има право да дисквалифицира съответния Участник, като в този случай Организаторът не е длъжен да мотивира или обяснява дисквалификацията.

8.5. Всеки Участник трябва да се увери, че участва в Кампанията със своето истинско име, което следва да удостовери с представяне на лична карта, в случай че е спечелил наградата в Кампанията.

8.6. За манипулация по т. 8.4. ще се счита използването на техники и/или технологии, които изменят елемента на лично и индивидуално участие на съответното физическо лице в Кампанията.

8.7.Организаторът няма задължение да води кореспонденция във връзка с претенции за получаване на наградата от Кампанията.

9.Допълнителни разпоредби:

9.1. В случай че наградата се получава от пълномощник на печелившия Участник, с подписването на приемо-предавателния протокол пълномощникът предоставя на Организатора доброволно необходимите за участие в Кампанията и получаване на наградата лични данни, а именно: три имена, телефон и навършени години. Данните ще се обработват с цел идентификация на Участниците и установяване на обратна връзка с печелившия Участник за получаване на наградата. Данните се съхраняват от Организатора за срок от 6 (шест) седмици след датата на изтеглянето на печелившия Участник. Това е нужното за установяване на връзка с печелившия Участник и предоставянето на неговата награда, както е описано в т. 7 и т. 8.

9.2. Съхранението и обработването на личните данни на Участниците в Кампанията се извършва в съответствие с изискванията на приложимото законодателство и на Политиката за защита на личните данни на Организатора, публикувана на интернет страницата www.sofiaring.com (https://bit.ly/2MKs8t8) и налични в търговските обекти на Организатора. При приемане на настоящите Правила всеки Участник се информира и приема посочените документи.

9.3. На страницата на Кампанията ще бъдат публикувани собственото име и фамилия или потребителско име – според Instagram профила на печелившия Участник.

9.4. Организаторът може да популяризира Кампанията в социалните мрежи Facebook, Instagram и Twitter, включително да публикува информация за Кампанията и две имена на печелившия Участник или потребителското име (според неговия Instagram профил) на официалната си страница във Facebook (https://www.facebook.com/SofiaRingMall.Official/) и на официалната си страница в Instagram (https://www.instagram.com/sofia_ring_mall/).

9.5. Организаторът има право по всяко време да изменя и допълва настоящите Правила. Измененията и допълненията влизат в сила от датата на публикуването им на страницата на Кампанията

10. Деклариране на наградата по Закона за данъците върху доходите на физически лица.

10.1. Физическото лице, получило предметна награда, има ангажимент за деклариране на дохода и плащане на данък общ доход (ДОД) за своя сметка.

10.2. Заплащането на данък общ доход (ДОД), дължим от получателя на предметната награда и подаването на годишната данъчна декларация по отношение получената предметна награда се извършва в сроковете и по реда, регламентирани в ЗДДФЛ.

10.3. Организаторът не отговаря за качеството на наградата и не носи гаранционна отговорност за предоставената награда.

Настоящите Правила влизат в сила на 12.08.2021 г.

Новата колекция на PANDORA

29 юли, 2021

Новата колекция на Pandora вече е факт. Вдъхнови се с новите гривни, талисмани и обеци. Освен класиката, този път, иконичната марка акцентира и върху ключодържателя и държача за чанта като аксесоар и повод за нови стайлинг идеи.

Очакваме те на ниво 2. ✨

Налични от 6-ти август.

Нови летни гуменки в KOLEV & KOLEV

28 юли, 2021

🌈 На ниво 2 ще намериш перфектните обувки за лятото. Гуменките КК са направени от висококачествени материали, гарантиращи тяхната здравина и комфорт, а технологията флекси степ прави подметките им много гъвкави. Това позволява на децата да растат пъргави и силни. 🧒

Дарителската кампания Role Models x H&M

22 юли, 2021

През пролетта H&M стартираха мащабна кампания, чиято цел беше да даде глас на най-малките по света, за да създадат колекция тениски със слогани и послания. 50% от приходите ще бъдат дарени на Unicef за подпомагане едно по-добро бъдеще на децата.

Това са само част от над 500 българчета, които участваха в кампанията Role Models x H&M! Те споделиха своите истории, каузите, за които се борят, и мечтите, които преследват. До края на август H&M Bulgaria ще споделят техните истории, за да вдъхновят още хора да се включат в различни каузи, свързани със социално равенство, устойчивост, образование и много други. Защото възрастта е без значение, щом става дума за промяна!

Разбери повече тук: https://bit.ly/2UYVwzU

Новата Олимпийска колекция на ADIDAS

20 юли, 2021

В магазина на adidas (ниво 1) вече празнуваме лятото на
спортните състезания с колекция обувки, създадени
да обединят всички спортове, отбори и атлети.
Представяме ти новата колекция Olympics FW21,
която събира най-доброто от иновациите на марката
в ярки съчетания от слънчево червено и бяло.
Колекцията е символ на дългогодишното наследство
на adidas да лансира върхови технологии за елитни
спортни състезания в тези ярки цветове,
обединявайки съвременните спортисти със
спортните легенди от миналото. 🏋️

Нови летни гуменки и буйки от KOLEV & KOLEV

7 юли, 2021

Ела на ниво 2, където ще откриеш новите летни гуменки и най-новото от световните тенденции – K-knit summer буйки, съчетаващи свойствата на спортна обувка и класическа буйка.
Изключително дишащи, фини и еластични при глезена, с по-висока подкрепа при пръстчетата и петичките.

Най-добрият избор за прохождане на вашето дете през лятото. 🌞 👟

Нова колекция от PANDORA

6 юли, 2021

Заповядай в PANDORA на ниво 2, където можеш да направиш своето елегантно съчетание за лятото с новата колекция Pandora Signature. ✨💎✨

Лятна колекция за деца от H&M

10 юни, 2021

Детските летни приключения станаха още по-пъстри и меки с детските модели от 100% памук на H&M! 🌈

Посрещнете юнските дни с най-свежите детски дрехи! Памучни, весели и летни на цени от 5.99 лв. за момичета и момчета.🐰 Открийте ги сега в H&M, ниво 1 и 2.

Нова колекция от Pandora

4 юни, 2021

Лятната колекция на Pandora вече е тук и можеш да я откриеш в магазина на ниво 2!

устойчива колекция бански облекла на H&M

3 юни, 2021

H&M с вълнение представя новата си лятна колекция бански костюми. За направата на моделите марката използва устойчиви материали и семпли кройки, които да придадат самоувереност на жените. Фокусът на колекцията е върху различните силуети, подходящи за всички, независимо от структурата на тялото, улавяйки женската сила и борбеност. Класическите модели бански костюми са изработени от остатъци от производствения процес и рециклиран полиестер от пластмасови бутилки. Колекцията ще бъде налична на 3-ти юни в широка гама от размери – до 46 EU размер в магазините и до 50 EU размер онлайн на hm.com.

„Много се гордея с материите, които използвахме за направата на банските костюми. Това е най-устойчивата колекция, която сме правили до момента – всички модели са изработени от поне 85% рециклиран полиестер. Вълнуваме се да предложим и страхотно разнообразие от размери“, казва Мария Йостблум, творчески директор дамско облекло в H&M.

Придружаващият колекцията кампаниен филм, заснет в Лос Анджелис, подкрепя жените, които ежедневно се сблъскват с критика и негативни коментари. В него Палома Елсесер се изолира от „шума“, за да намери сила в тишината и да продължи уверено напред.

Първият магазин на Kendall + Kylie в Европа отваря врати при нас

2 юни, 2021

Американската лайфстайл марка Kendall + Kylie открива първия за Европа франчайз магазин в София. Той е на площ от 132 квадратни метра и е разположен на първия етаж в Sofia Ring Mall. Магазинът е част от търговската мрежа на Еф Еф Груп България в партньоство с ICB S.A. (International Celebrity Brands).

Магазинът отваря врати през месец май и ще предлага най-новите дамски колекции облекла, бельо, бански костюми, обувки, чанти и аксесоари на Kendall + Kylie.

Колекциите на Kendall + Kylie улавят непредсказуемата природа на днешните млади фенове на модата: те са едновременно уверени и стилни, винаги отговорни и в крак с най-новите модни тенденции.

Брандът Kendall + Kylie е създаден през 2012 г. от Кендъл и Кайли Дженър, наричани „най-стилните сестри в Холивуд”. През годините те набират огромна популярност и вече имат над 350 милиона последователи от цял свят в социалните мрежи. Определят ги още и като „най-известните модни икони на поколението „Z”.  Колекциите на Kendall + Kylie от дрехи, обувки и аксесоари се предлагат в САЩ, в повечето европейски страни, в Азия и Близкия изток, а от май месец радват и българските феновете на марката, благодарение на FF Group България.

Cliche с благотворителна кампания за фондация Искам бебе

1 юни, 2021

Магазин Cliché ще дари 100% от продажбите на всяка тениска и топ от колекция Bloom, закупени през периода 01.06-30.06.2021, на фондация ИСКАМ БЕБЕ!

Вземете своята тениска, за да можем да помогнем заедно за раждането на повече желани бебета.

Повече информация на https://cliche.bg/blog-article/53/da-pomognem-za-razhdaneto-na-nov-zhivot.html

От Беверли Хилс до София: Beverly Hills Polo Club в Sofia Ring Mall

29 май, 2021

Beverly Hills Polo Club избра София за отварянето на първия си монобранд магазин в Европа. Магазинът отваря на 22 май 2021 в София Ринг Мол, ниво 1, в партньорство между Еф Еф Груп България и IBS (International Celebrity Brands). На площ от 179м² магазинът ще предлага облекло, аксесоари и обувки за мъже, жени и деца.

Дизайнът на магазина е богат на дървени и метални акценти, визуално изразени с органични и земни нюанси. Луксозната, цветна и комфортна обстановка на магазина допринася за приятното изживяване на всеки клиент.

Бевърли Хилс, Калифорния е символ на лукс, който е несравним в цял свят. Дом на филмови звезди и успешни бизнесмени, разположен сред тропическата флора и перфектния калифорнийски климат, начинът на живот на града представлява върха на постиженията.

Марката Beverly Hills Polo Club (BHPC), създадена през 1982 г. е вдъхновена, както от елегантността и блясъка на Беверли Хилс, така и от благородния спорт на поло, често наречен „спорт на кралете“. Марката успешно улавя вълнението от този състезателен спорт заедно с членството в ексклузивен социален клуб.

BHPC създава продукти, които имат уникален подпис: емблематичното лого на кон и ездач съчетано с игра на цветове подчертават калифорнийското наследство на марката. Beverly Hills Polo Club има над 650 магазина за лайфстайл из цял свят и присъствие в над 70 страни.

Нова колекция на adidas “Run For The Oceans”

28 май, 2021

Глобалната инициатива на adidas Run for the Oceans се завръща заедно с най-новите обувки за бягане Ultraboost 21 и дрехи с устойчива материя PRIMEBLUE, създадена от рециклирана пластмаса, събрана от океани и крайбрежия.

Нова колекция сандали от Колев и Колев

18 май, 2021

🌞 Топлите и слънчеви дни вече ни напомнят, че е време за нови сандали! Детските сандали на Колев и Колев имат поддръжка на петичките и възможност за регулиране на закопчаването. Те са леки и изработени от дишащи материи.

👡 Разгледайте предложенията ни в магазина на ниво 1, Sofia Ring Mall, и изберете най-подходящите за вашето дете.

Нова колекция пантофи от Колев и Колев

18 май, 2021

Нашите детски пантофи са шарени, весели и създадени за игри! 🤾 Пантофките КК са предпочитани, защото:

👟 са памучни, дишащи и не запотяват през пролетта и лятото,

👟 имат стабилни подметки за тичане, скачане и игри,

👟 се закопчават бързо и лесно с лепенки,

👟 са създадени специално за крачетата на българските деца!

H&M с глобална инициатива – днешните модели за подражание: децата

12 май, 2021

H&M стартира нова инициатива в световен мащаб, имаща за цел да подкрепи малките герои на нашето време, като разкаже техните невероятни истории. Децата са по-информирани, по-способни и по-участващи от всякога. Има безброй примери за това как именно те предприемат различни действия, за да направят света едно по-добро място, запълвайки празнината, оставена от тези, към които обикновено се обръщаме, а именно възрастните. Във време на социални и природни катаклизми, управляването на проблемите никога не е било от по-голямо значение. Тази нужда вдъхнови H&M и кампанията Role models, с която марката подкрепя новите модели за подражание, които са точно пред нас и оформят нашето бъдеще.

‘‘Като компания, която се бори за развитие, ние изпитваме определена отговорност да използваме влиянието си, за да предизвикаме промяна днес и в бъдещето. Амбициозни сме в целта си да направим бизнеса си по-справедлив и по-устойчив, за да бъде светът по-добър за бъдещите поколения. Затова взехме решението да разпространим гласовете на моделите за подражание, които правят промяна в днешно време – децата‘‘, казва Паскал Брун, Global Sustainability Manager H&M.

H&M създаде вдъхновяващ късометражен филм в сътрудничество с номинирания за Оскар директор – Брайън Бъкли. Филмът представя историите на деца от цял свят, които чрез своите малки и големи инициативи дават добрия пример, от който съвременният свят се нуждае. Целта му е да покаже как младите хора са двигател на бъдещето и възрастните могат да научат много от тях. Взимането на решения и неотложната нужда от промяна, която ни е необходима, зависи от това да се вслушаме в тях и да обединим усилия.

H&M задава въпроса: За да се развием, дали не трябва да преосмислим моделите си за подражание? Именно затова създава споделена платформа, с която да открие и даде гласност на малките герои и техните каузи, като например социалното равенство, устойчивостта и образованието. H&M призовава хората да споделят техните модели за подражание и да се включат в инициативата на hm.com/kids, като номинират своя малък герои. След няколко месеца марката ще разкаже най-интересните събрани истории от цял свят.

H&M има за цел не само да покаже значението на тези деца, но и да подпомогне техните каузи чрез устойчива лимитирана колекция, вдъхновена от новите модели за подражание. Дизайнът е разработен от творческия екип на H&M Kids, а приходите от продажби ще бъдат дарени в подкрепа на каузите. Колекцията ще бъде налична ексклузивно онлайн през лятото.

„Целта ни е не само да откроим част от невероятните деца по света, но и да подкрепим с влиянието, което имаме, една кауза, в която истински вярваме”, казва Паскал Брун.

Научете повече на https://www2.hm.com/bg_bg/free-form-campaigns/4022-role-models.html 

H&M x Good News – устойчива и универсална колекция обувки, вдъхновена от 70-те

6 април, 2021

H&M с вълнение представя колаборацията си с Good News – британска модна марка за обувки, известна с маратонки, вдъхновени от 70-те, и с фокус върху устойчивостта. С това сътрудничество двете марки представят новаторски материали като Bananatex® (водоустойчив текстил, изработен от бананови растения), както и добре познатата ни веган алтернатива на кожа Vegea (направена от гроздови семки).

Good News е марка за обувки, основана в Лондон през 2016 г. от Ния Джоунс и Бен Татърсал. За да намалят количествата отпадък, които обувната индустрия може да генерира, те създават Good News с желание за промяна с усмивка.  И двамата непрекъснато проучват нови иновативни материали, които да използват за направата на моделите, и да донесат на света малко „добри новини“.

Good News и H&M обединяват сили за универсална колекция маратонки – за жени, мъже и деца – с по-малък отпечатък върху околната среда. Колаборацията се състои от седем чифта маратонки и един чифт чехли с ярка цветова палитра, вдъхновени от 70-те. Всеки един от моделите е произведен от устойчиви материали като рециклиран памук, Vegea и Bananatex®. Детската колекция се състои от 3 модела маратонки.

‘‘Работaта с Good News ни даде толкова добра енергия и позитивност. Тяхната креативност и желание за промяна вдъхнови нашия екип. Обединихме сили, за да бъдем по-добри заедно. Колекцията е един ярък контраст към сивия и несигурен свят, в който живеем. Обичам цветовете и новаторските материали‘‘, казва Дейвид Шодерлънд, дизайнер в H&M.

‘‘Щастливи сме, че имаме възможност да си партнираме с H&M, приканвайки една от водещите марки в модната индустрия да погледне във всяка съставна част на една обувка. За нас беше изключително важно да направим ярка и интересна колекция с устойчиви материали‘‘, казва Ния Джоунс, основател на Good News.

‘‘Надяваме се да вдъхновим и други марки да намалят отпечатъка си върху околната среда. Всички ние трябва да работим успоредно един с друг, за да направим една позитивна промяна. В момента светът има по-скоро нужда от единство, отколкото конкуренция‘‘, казва Бен Татърсал, основател на Good News.

 

Нова колекция устойчива мода от H&M

26 март, 2021

Бъдещето на модата изглежда така – устойчиво и класическо!

H&M, ниво 1 и 2, представя новата си пролетна колекция от естествени материи и комфортни кройки.

Изберете нежни телесни тонове, съчетани с класическо черно, и открийте модели от органичен памук, лен и тенсел.

Важна информация за посетителите на Sofia Ring Mall

21 март, 2021

Уважаеми клиенти,

Във връзка със заповед № РД-01-173 от 18.03.2021 г. на министъра на здравеопазването, от 22.03.  на територията на Sofia Ring Mall ще бъдат преустановени посещенията за клиенти с изключение на магазините за хранителни стоки, аптеките, оптиките, дрогериите, зоомагазина, банките, застрахователите, доставчиците на платежни услуги, офисите на телекомуникационни оператори и други доставчици на съобщителни услуги в тях.

Заведенията за хранене ще работят за доставки или храна за вкъщи/офиса.

Със заповед № РД-01-197 от 31.03.2021 г. се допуска и откритите площи на заведенията (тераси, градини и др.) в Sofia Ring Mall да бъдат отворени за посещения.

Обектите, които ще работят, са:

Берьозка (ниво 0)

BACB (ниво 0)

Dm (ниво 0)

ДСК (ниво 0)

Easy Pay (ниво 0)

Green Life, Hi (ниво 0)

Lidl (ниво 0)

Momento (ниво 0)

Аптека Санита (ниво 0)

SDI (ниво 0)

Zoocenter (ниво 0)

А1 (ниво 1)

ПИБ (ниво 1)

Lilly (ниво 1)

Аптека Subra (ниво 1)

Telenor (ниво 1)

Vision Express (ниво 1)

Vivacom (ниво 1)

Crown Exchange (ниво 2)

Fox Optics (ниво 2)

Grand Optics (ниво 2)

Zeiss Vision Center (ниво 2)

За да сте спокойни, че ще пазарувате или вършите задачите си в защитена и приятна среда, Sofia Ring Mall работи в пълния си оперативен капацитет, като се прилагат най-високите мерки за хигиена и безопасност.

Работното време на мола е от 10:00 до 22:00 ч.

Достъпът до мола се извършва през ниво 0, входa откъм Mr. Bricolage.

Безплатната автобусна линия на Sofia Ring Mall временно няма да се движи.

Пазете се и бъдете здрави!

Екипът на Sofia Ring Mall

Новото сътрудничество на H&M за устойчива колекция детско облекло

10 март, 2021

H&M с вълнение отново си партнира с независим илюстратор за най-устойчивата до момента капсулна колекция детски облекла. Отличаваща се с изображения на тихи градини и дъждовни гори, тази колекция на пролетта е в сътрудничество с Анджела Маккей – основател на студио Ohkii. Моделите в Angela Mckay x H&M са направени от органичен памук, рециклирани материали и вискоза. С наситено чувство за цвят и причудливи детайли, Маккей рисува цветя, пеперуди, джунгла, зеленина и сънливи ленивци, които след това се отпечатват върху детски дрехи, бански костюми, обувки и аксесоари. Колекцията Angela Mckay x H&M ще бъде налична в магазините на H&M по целия свят, както и онлайн на hm.com на 11 март.

Невероятните илюстрации на Анджела Маккей оживяват върху якета, рокли, поли, гащеризони, суитчъри, блузи, клинове и къси панталони. Бански костюми, пижами и бельо, заедно с обувки и аксесоари създават една цялостна детска колекция. Цветовата палитра е набор от розово, зелено, морско синьо и черно. Angela Mckay x H&M е още една стъпка по пътя към целта на марката – до 2030-та година да използва 100% органични, рециклирани или други устойчиви материали за направата на продуктите си.

„Очарована съм от природата, океана, народните приказки и дори стари мистериозни романи. Ръчно изработените илюстрации наистина оживяват в това сътрудничество с H&M, затова вярвам, че децата, носейки колекцията ще усетят настроето, което придават десените и ще се усмихват“, казва Анджела Маккей, илюстратор и основател на Ohkii студио.

„Илюстрациите на Анджела наистина привличат вниманието на децата към градините,  тропическите гори и причудливите детайли. Нашата цел е да продължим да подкрепяме независими илюстратори от целия свят. С това сътрудничество на H&M Kids продължаваме и усилията си за устойчиво развитие на модната индустрия“, казва София Льофстед, ръководител дизайн на детско облекло в H&M.

 

Peek & Cloppenburg откри нов магазин в София Ринг Мол

5 март, 2021

С площ от 3000 кв.м. той е разположен на два етажа и предлага част от ексклузивните брандове на компанията

 

Модната компания за дрехи и аксесоари Peek & Cloppenburg (P&C) откри новия си магазин в София Ринг Мол. С площ от 3000 кв.м., той е разположен на два етажа от търговския център, а подредбата му представя новата концепция на обектите на P&C. За удобство на посетителите магазинът е концептуално разделен – на ниво 1 се намира асортиментът от мъжка мода, а ниво 2 е посветено на дамските колекции. В допълнение към двата етажа се разполага и зона със спортни артикули на добре познати брандове като Adidas, Champion, Ellesse и Nikе.

 

Магазинът предлага разнообразие от продукти на над 100 модни бранда, сред които са Boss Black, HUGO, Tommy Hilfiger, Polo Ralph Lauren, Armani Exchange, Calvin Klein Jeans, Joop!, Tommy Jeans, както и ексклузивните брандове на P&C като Jake*s, Review, Christian Berg, Joseph Janard, McNeal и Montego.

 

„Целта ни е да предоставим на клиентите си богато разнообразие от модни решения за всеки повод и стил. Постигаме това с внимателно подбрана гама от продукти, която включва нашите популярни ексклузивни марки, както и международно познатите такива. Спортната мода, подходяща за всяко ежедневие, е устойчива тенденция и имаме удоволствието да отговорим на това търсене на нашите клиенти в София“, споделя Паул Пьортнер, директор Продажби в Peek & Cloppenburg и отговарящ за австрийския и източноевропейските пазари.

 

Специално за всички настоящи и бъдещи притежатели на карта за лоялност в откриващия уикенд (04 – 07 март) магазинът ще предлага отстъпка от 20% на целия асортимент, наличен на място. В допълнение за посетителите на магазина в същия период са предвидени множество изненади, сред които специална програма на DJ Anatolkin, както и участие на група Стрингс. В програмата за откриването са включени и комплименти към посетителите – на ниво 1 от магазина барбършоп ще очаква всички господа, а на ниво 2 ще бъде обособено специално студио за маникюр за дамите.

 

“Щастливи сме, че се развихме успешно от стъпването ни на българския пазар през 2010 г. и сега имаме възможността да открием третия си магазин в страната. Дори и в тези трудни времена ние гледаме напред. Ето защо P&C ще продължи да разширява своята мрежа от магазини, да търси нови пазари и повече възможности за позициониране в Източна Европа и заедно с това ще развива своята омниченъл стратегия“, допълва Пьортнер.

Peek & Cloppenburg отваря магазин с нова концепция в София Ринг Мол – той е първи за компанията в България за последните 10 години

3 февруари, 2021

Магазинът ще посреща клиенти от март месец, а търговската му площ е над 3000 кв. м.

Независимата модна верига Peek & Cloppenburg ще отвори в София Ринг Мол своя нов магазин, първият в България за последните 10 години. Официалното отваряне на обекта е планирано за 4 март.

Магазинът в София Ринг Мол ще представи стила на новата концепция за подредба и разположение на обектите на Peek & Cloppenburg, която включва разделение по етажи на мъжка и дамска мода. Новата концепция се отличава и с оптимално улеснена ориентация за клиентите , както и с наличието на обособена зона за спортни дрехи.

Магазинът ще се простира на два етажа с обща търговска площ над 3000 кв. м. Той ще предлага на посетителите страхотно разнообразие от артикули както на международни марки като Armani Exchange, BOSS, HUGO, JOOP!, Marc O’Polo, Polo Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, S.Oliver, така и на собствени брандове като Jake*s и Review. Посетителите на магазина в София Ринг Мол ще могат да избират дрехи за всеки повод – от ежедневно и бизнес до официално облекло, получавайки персонални модни съвети от служителите.

„В нашия нов магазин в София Ринг Мол ще представим около 100 различни бранда под един покрив на обща площ над 3000 кв. м. Нашата цел е да предлагаме на клиентите ни перфектното облекло за всеки повод и стил. Постигаме това с прецизния подбор на предлаганите артикули, който включва както нашите известни собствени брандове, така и международни марки. За да направим пазаруването дори по-атрактивно, магазинът в София Ринг Мол ще предложи на посетителите нашата нова концепция за вътрешна подредба на търговското пространство, която се отличава с ясно разпределение на мъжка и дамска мода по етажи. Новото разположение цели оптимално да улесни ориентацията на клиентите в обекта и да ги предразположи да се вдъхновят от разнообразието на предлаганите артикули. Друг важен аспект е наличието на специална зона с предложения за облекло за спорт и за свободното време, които са много търсени от по-младите посетители. Спортното облекло, което може да се носи всеки ден, е много популярно и модерно в момента и сме щастливи, че ще можем да посрещнем това търсене и в София. Като цяло сме доволни от развитието на бизнеса ни в България и сме щастливи, че ще можем да предложим на нашите клиенти добре познатото бранд портфолио и в трети магазин на P&C в София. В тези трудни временна ние гледаме напред и вярваме във физическата търговия. P&C ще продължава смело с разширяването на мрежата си от магазини, с търсенето и развиването на нови пазари и с експанзията в Източна Европа“, заяви Паул Пьортнер, директор Продажби в Peek & Cloppenburg и отговарящ за австрийския и източноевропейския пазари.

„Ние сме изключително развълнувани да посрещнем Peek & Cloppenburg – водещият европейски бранд модни магазини, в семейството на София Ринг Мол. Нашата мисия е да се вслушваме внимателно в постоянно растящите нужди и желания на нашите клиенти и да ги направим реалност. Именно тези взаимоотношения превърнаха нашия мол в най-любимата дестинация. Тъй като се стремим да предлагаме изживяване на световно ниво на нашите посетители, това откриване, както и всяко друго под нашия покрив, ще представя най-новата концепция на магазина. Отварянето на над 15 нови концепции на магазини през последните месеци е също така и доказателство за стойността на местоположението ни и за това, че София Ринг Мол е място, което отговаря напълно на новите стандарти за безопасност и здраве, пазаруване на най-високо ниво и възможности за отдих през свободното време“, заяви изпълнителният директор на София Ринг Мол ЕАД Димитриос Папулис.

Диоптрични рамки EMPORIO ARMANI от Vision Express

12 януари, 2021

Само през януари при покупка на чифт очила с диоптрични рамки EMPORIO ARMANI (рамка + 2 стъкла) при поръчка на минимум пакет „Бронз“ от Vision Express  можете да вземете 100 лв. отстъпка от крайната цена. Очакваме ви на ниво 1.

Празнично работно време

25 декември, 2020

Отворените обекти в Sofia Ring Mall ще работят със следното работно време на празниците:

24.12. – 10:00 – 19:00 ч
25.12. – 10:00 – 20:00 ч.
31.12. – 10:00 – 19:00 ч.
1.01.2021 – 10:00 – 22:00 ч.

Магазините работят, спазвайки засилени противоепидемични мерки.

Следните обекти в Sofia Ring Mall са отворени за вас

23 декември, 2020

Уважаеми клиенти,

За ваше удобство в Sofia Ring Mall продължават да работят следните обекти:

– за хранителни стоки – Берьозка (ниво 0),Green Life, Hi (ниво 0), LIDL (ниво 0)
– за здраве и красота – Dm (ниво 0), Аптека Санита (ниво 0), Lilly (ниво 1), Аптека Subra (ниво 1)
– за перфектно зрение -Vision Express (ниво 1), Fox Optics (ниво 2), Grand Optics (ниво 2), Zeiss Vision Center (ниво 2)
– за банкови и други услуги – BACB (ниво 0), ДСК (ниво 0), Easy Pay (ниво 0), Momento (ниво 0), SDI (ниво 0), ПИБ (ниво 1), Crown Exchange (ниво 2)
– за телекомуникации – А1 (ниво 1), Telenor (ниво 1), Vivacom (ниво 1)
– за най-добрия ти приятел – Zoocenter (ниво 0).
– химическо чистене – Clean (ниво 0)

Заведенията за хранене работят с доставки и вземане храна за вкъщи.

Достъпът до Sofia Ring Mall се извърша през ниво 0, откъм Mr. Bricolage.

Очакваме ви от 10:00 до 22:00, продължаваме да спазваме всички необходими мерки за безопасност.

Collective отвори врати в Sofia Ring Mall

20 октомври, 2020

В Collective предоставяме възможност на любителите на модата да избират дрехи и обувки по последните тенденции, които да съответстват на тяхната индивидуалност, да ги карат да се чувстват уникални и да ги открояват сред тълпата.

 

На площ от 485 кв.м. са разположени продукти, които представят новите модни тенденции, подбрани и съчетани по уникален и стилен начин, стремящ се към алтернативен лукс. Изчистеният декор и подбраната селекция от най-новите колекции ще превърне вашият шопинг в истинско модно преживяване. Ще откриете най-известните и актуални имена в световната мода, като Hugo Boss, BOSS Casualwear, Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli Sport, Emporio Armani, EA7, Diesel, Ted Baker, Paloma Barcelo, Tommy Jeans, Gant, Calvin Klein и много други.

 

Логото с формата на буква «C» е изработено от диамант, не само като символ, но и като гаранция за уникалната стойност на селекцията от продукти. Името Collective заявява експлозивна сила и енергия, които произтичат от сътрудничеството на екип модни специалисти с най-успешните международни дизайнерски марки.

 

А за да сме сигурни, че есента ще бъде вашият сезон, сме приготвили и една награда – ваучер за пазаруване на стойност 1000 лв., за който можете да играете до 16 ноември.
За да се включите, открийте своите must have трендове, пазарувайте в новия магазин Collective и попълнете своя талон на касата.

Успех!

We are MOHITO women – колекция Есен/Зима

18 октомври, 2020

Женската сила и положителни отношения. Това са ценностите, на които марката MOHITO иска да акцентира в последната си кампания WE ARE MOHITO WOMAN. В есенно-зимната колекция всяка жена ще намери перфектната визия за всеки повод, за да се чувства много специална. 

MOHITO отново се фокусира върху женствените силуети с подчертана талия. Този сезон отличителните кройки, райето и пристегната талията, както и подчертаните рамене, ще са водещи. Те могат да бъдат намерени в ризи, пуловери и тениски.

Дизайнерите не са забравили за връхните дрехи. Колекцията включва палта в различни форми, както тези тип халат, така и „oversize”

Тази есен midi дължината е задължителна. Особено ако това е плисирана рокля или пола. Комбинирайте с високи ботуши, за да получите най-модерн ефект. Що се отнася до цветовете, тази колекцията на MOHITO е класическа комбинация от черно и бяло, нюанси на бежово и по-силни акценти като бордо, тъмно синьо или нюанси на розово и лилаво.

Аксесоарите са важен елемент от изграждането на многопластовата визия. Колекцията включва високи ботуши с волани и колани, подчертаващи талията, докато най-важните бижута за сезона са модерните вериги и големи обеци.

Не просто пазарувай. Колекционирай.

17 октомври, 2020

Наричат те шопинг маниак. Чудят ти се откъде намираш енергия, за да разглеждаш толкова много магазини. Удивени са от вниманието, с което следиш всички модни тенденции. Изумени са, че даден артикул може да не ти хареса, защото някакво малко детайлче по него не е точно както ти го искаш.

Наивно казват „Е, голяма работа, почти не се вижда.“.

Почти не се вижда? О, боже.

Но ти не ги обвиняваш. Знаеш, че не всеки те разбира. Нуждата да имаш най-новия модел. Най-модерния. Този, който все още никой не притежава. И не. Това не е някакво безумие или пропиляване на време, както някои смятат. Ти знаеш, че не е. Да откриеш идеалния нюанс. Феноменалната извивка. Въодушевлението да бъдеш първи. Да докоснеш съвършената материя. Да бъде твоя. Да я видиш за първи път върху себе си.

Така е, не всеки те разбира.

Те не разбират, че това, което ти правиш, е много повече от просто пазаруване.

Затова за пускането на есенните колекции на магазините в Sofia Ring Mall направихме тази фотосесия. За да наречем това, което ти правиш, с истинското му име.

Колекционерство.

 

Всички снимки, които ще видиш, са направени с артикули от Sofia Ring Mall. Не само дрехите и аксесоарите. Причината? С теб си приличаме. Ние също обичаме колекционирането.

И най-вече хората, които го практикуват.

Нови и по-добри магазини в Sofia Ring Mall

2 юни, 2020

Скъпи приятели,

Представяме Ви новооткритите и обновени магазини в Sofia Ring Mall, които ще направят престоя Ви още по-приятен и пълноценен:

– Лукс и стил в магазин за бельо и бански костюми MED – луксозната марка МED отвори своя първи за България магазин в Sofia Ring Mall. MED ще Ви вдъхнови да преоткриете своята красота и женственост в разнообразието от висококачествени модели и материи. Заповядайте в новооткрития магазин на ниво 1.

– Магазин за аксесоари за мобилни устройства Phoneplay отвори врати на ниво 1. Той ще ви впечатли с богато разнообразие от продукти – протектори, зарядни, дата кабели, слушалки и много други.

– Парфюмерия Beauty Zone Ви очаква на ниво 1 с още по-широко пространство за пазаруване и по-богато портфолио от брандове, включително собствената линия продукти на иконата Кайли Дженър.

– Любимият магазин за детски обувки и дрехи Primigi e вече с нова локация – ниво 1. Италианският бранд предлага модели, изработени от висококачествени и внимателно подбрани материали. Марката е на пазара вече 35 години, за да подкрепи най-малките във всяка тяхна стъпка напред.

– Магазин iStyle на ниво 1 също е обновен и очаква всички фенове на Apple продуктите. Тук ще намерите пълната гама от портфолиото им, както и други водещи IT брандове. Заповядайте в света на технологиите

– Coffero събира ценителите на кафето, чая и шоколада в обновения си, по-голям и просторен магазин на ниво 2. Там отново ще намерите  любимото си ръчно изпечено кафе, събрано от различни точки на планетата.

– Магазин Swarovski отвори врати. Легендарните нежни кристали и бижута с над 125-годишна история вече са на разположение за посетителите на мола на ниво 2.

Заповядайте!