Официални правила на онлайн игра „Играй за телевизор Samsung“

14 май, 2021

Официални правила за провеждане на онлайн играта на Sofia Ring Mall „Играй за телевизор Samsung QLED SMART“

1. Период за участие:

1.1. Периодът за участие в онлайн Играта на Sofia Ring Mall „Играй за телевизор Samsung QLED SMART“ („Играта“) е от 14 май 2021 г. до 23:59 часа на 31 май 2021 г.

1.2. Играта се провежда на официалната Instagram страница на „София Саут Ринг Мол“ ЕАД: https://www.instagram.com/sofia_ring_mall/ („Страницата на Кампанията“).

2. Организатор:

2.1. Организатор на Кампанията е „София Саут Ринг Мол“ ЕАД, ЕИК: 200114696, със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Околовръстен път“ 214 („Организаторът“).

2.2. Facebook Inc. не участва и не съдейства по какъвто и да е начин в организирането и провеждането на Играта.

3. Участници:

3.1. Участник в Играта може да бъде всяко дееспособно физическо лице (навършило 18 години) с постоянен адрес в Република България, което в Периода на участие по т. 1.1.:

3.1.1. се регистрира или има валидна регистрация в социалната мрежа Instagram (съгласно правилата на сайта);

3.1.2. посети Instagram профила на Организатора в Instagram: https://www.instagram.com/sofia_ring_mall/;

3.1.3. е или стане фен на Instagram профила (@sofia_ring_mall) на Sofia Ring Mall (започне да го следва);

3.1.4. приеме настоящите Правила, които ще бъдат публикувани на уебсайта https://www.sofiaring.com/; включването на Участниците в Играта означава, че те са приели настоящите Правила.

3.1.5. публикува коментар под поста за Играта в Instagram с линк https://www.instagram.com/p/CO2B8w6q418/?igshid=1hkyp5xqx7jix , който трябва да съдържа таг (отбелязване) на двама човека.

3.2. В Играта нямат право да участват служители на Организатора, както и служители на други компании, изпратени за изпълнение на временна работа за Организатора, в качеството им на предприятия – ползватели на тези работници/служители под тяхно ръководство и контрол, както и членове на техните семейства.

4. Механизъм на участие:

4.1. Участието в Играта няма за цел и не е обвързано със закупуването на продукт или услуга, предлагани от Организатора.

4.2. Всеки Участник, който е изпълнил условията по т. 3.1. и отговаря на изискванията на т. 3.2. се включва в теглене за награда по т. 5 по-долу.

4.3. Всеки Участник може да участва с неограничено количество коментари в Играта.

4.4. За да участва в томболата за награда, всеки потребител трябва да последва профила на Sofia Ring Mall (@sofia_ring_mall) и остави коментар под поста Игра, който да бъде публикуван по време на провеждането на Играта и съдържа таг (отбелязване) на двама човека. Валидни за участие са коментарите само и единствено под поста Игра с линк https://www.instagram.com/p/CO2B8w6q418/?igshid=1hkyp5xqx7jix.

4.5. Всеки Участник се включва само един път в тегленията и може да спечели само една награда, независимо колко коментара е публикувал.

5. Награда:

5.1 Награда, която ще бъде раздадена на 1 печеливш Участник, който трябва да е изпълнил условията по т. 3.1. и да отговаря на изискванията на т. 3.2., за да получи наградата 1 брой телевизор SAMSUNG QE-43Q60T QLED SMART TV.

6. Определяне на печелившия Участник:

6.1. В тегленето за награда по т. 5 се включват само Участници, които отговарят на условията по т. 3 и т. 4 от тези Правила.

6.2. Тегленето на победителя ще се извършва със специализиран софтуер на случаен принцип до 48 часа след приключването на Играта.

6.3. Обявяването на победителя ще става с коментар от страна на Организатора под поста Игра в Instagram до 48 часа след приключването на Играта и/или чрез story в Instagram профила на организатора. В това story ще се посочи потребителското име на победителя и наградата, която печели.

6.4. След определяне на печелившия Участник се изтеглят още 9 (девет) резервни печеливши Участници. Резервните печеливши Участници може да заместят предходните изтеглени, при условие че същите не могат да бъдат открити и/или не могат да получат наградата в срока по т. 7.1. от тези Правила.

6.5. След изтегляне на печелившия Участник се извършва проверка дали отговарят на поставените в настоящите Правила условия. В случай че даден печеливш Участник не отговаря на условията за получаване на награда, за печеливш се счита следващият поред резервен печеливш Участник, който отговаря на условията.

7. Получаване на наградата:

7.1. В срок до 3 (три) работни дни след датата на определяне на печелившия Участник по реда на предходната т. 6 същите следва да се свърже с Организатора чрез лично съобщение към профила на Sofia Ring Mall (@sofia_ring_mall), за да разбере как ще получи наградата си. Името на победителя ще бъде обявено с коментар от страна на Организатора под поста за съответната Игра и/или story („История“) в рамките на 48 часа след приключването ѝ.

7.1.1. Печелившия Участник трябва при определен ден и час от страна на Органзатора да посети бюро Информация в Sofia Ring Mall и да попълни и подпише приемо-предавателен протокол с личните му данни, които са необходими за получаването на наградата. Тези данни ще бъдат използвани единствено за предоставянето на тази конкретна награда.

7.1.2. В случай че съответният печеливш Участник не отговори на съобщението, като изпрати необходимите данни до 3 (три) работни дни след обявяване на победителите или откаже да получи наградата, за победител се счита първия резервният печеливш Участник, на който се изпраща съобщение по реда на тази точка. В случай че и той не отговори в срок до 1 (един) ден от изпращане на съобщението или откаже да получи наградата, се свързваме със следващия резервен печеливш Участник. В случай че и той не отговори в срок до 1 (един) ден от изпращане на съобщението или откаже да получи наградата, същата остава неразпределена и ново теглене за нея не се организира.

7.2. Наградата може да бъде получена в срок до 14 (четиринадесет) работни дни от датата на тегленето.

7.3. При получаване на Награда всеки печеливш Участник следва да се идентифицира с представяне на следните документи: лична карта или лична карта и нотариално заверено пълномощно, в случай че наградата се получава от пълномощник на Участника.

7.4. При получаване на наградата всеки печеливш Участник подписва приемо-предавателен протокол с Организатора.

7.5. Наградата не може да бъде разменяна за паричната ѝ или каквато и да е друга равностойност.

7.6. Наградата не може да бъде преотстъпвана на трети лица.

7.7. Ако в срок до 4 (четири) седмици от датата на съответното теглене наградата не е раздадена поради обстоятелства, независещи от Организатора, не се организира ново теглене.

8. Права и отговорности:

8.1. Организаторът не отговаря: а) в случай че наградата не може да бъде получена, предоставена или реализирана поради невъзможност съответният Участник и/или негов представител да се идентифицира, и/или да получи наградата в определените срокове или поради други технически и/или юридически пречки, свързани с конкретния печелившия Участник и/или негов представител/пълномощник; б) при невъзможност наградата да бъде предоставена и/или използвана поради обстоятелства от непреодолима сила, поради нормативни или законови ограничения или каквито и да е други обстоятелства; и в) при непредоставяне на награда поради отказ на съответния Участник да предостави необходимите за това данни или да подпише необходимите документи.

8.2. Организаторът не носи отговорност при невъзможност да се осъществи участие или да се предостави награда, в случай че регистрацията на даден Участник в Кампанията съдържа непълна, невярна или подвеждаща информация.

8.3. Организаторът има право по своя преценка да прекрати Кампанията по всяко време, в случай че настъпят обстоятелства, които възпрепятстват нейното провеждане, включително, но не само – злоупотреби, нарушаване на тези Правила, форсмажорни обстоятелства, акт на административен, съдебен или друг орган и др. В тези случаи Организаторът не дължи каквато и да е компенсация на Участниците.

8.4. Забранени са всякакви опити за манипулиране на Кампанията на сайта където тя се провежда. При всякакви злоупотреби, които могат да бъдат използвани за влияние върху страницата на Кампанията, както и при съмнения за извършване на такива, Организаторът има право да дисквалифицира съответния Участник, като в този случай Организаторът не е длъжен да мотивира или обяснява дисквалификацията.

8.5. Всеки Участник трябва да се увери, че участва в Кампанията със своето истинско име, което следва да удостовери с представяне на лична карта, в случай че е спечелил наградата в Кампанията.

8.6. За манипулация по т. 8.4. ще се счита използването на техники и/или технологии, които изменят елемента на лично и индивидуално участие на съответното физическо лице в Кампанията.

8.7.Организаторът няма задължение да води кореспонденция във връзка с претенции за получаване на наградата от Кампанията.

9. Допълнителни разпоредби:

9.1. В случай че наградата се получава от пълномощник на печелившия Участник, с подписването на приемо-предавателния протокол пълномощникът предоставя на Организатора доброволно необходимите за участие в Кампанията и получаване на наградата лични данни, а именно: три имена, телефон и навършени години. Данните ще се обработват с цел идентификация на Участниците и установяване на обратна връзка с печелившия Участник за получаване на наградата. Данните се съхраняват от Организатора за срок от 6 (шест) седмици след датата на изтеглянето на печелившия Участник. Това е нужното за установяване на връзка с печелившия Участник и предоставянето на неговата награда, както е описано в т. 7 и т. 8.

9.2. Съхранението и обработването на личните данни на Участниците в Кампанията се извършва в съответствие с изискванията на приложимото законодателство и на Политиката за защита на личните данни на Организатора, публикувана на интернет страницата www.sofiaring.com (https://bit.ly/2MKs8t8) и налични в търговските обекти на Организатора. При приемане на настоящите Правила всеки Участник се информира и приема посочените документи.

9.3. На страницата на Кампанията ще бъдат публикувани собственото име и фамилия или потребителско име – според Instagram профила на печелившия Участник.

9.4. Организаторът може да популяризира Кампанията в социалните мрежи Facebook, Instagram и Twitter, включително да публикува информация за Кампанията и две имена на печелившия Участник или потребителското име (според неговия Instagram профил) на официалната си страница във Facebook (https://www.facebook.com/SofiaRingMall.Official/) и на официалната си страница в Instagram (https://www.instagram.com/sofia_ring_mall/).

9.5. Организаторът има право по всяко време да изменя и допълва настоящите Правила. Измененията и допълненията влизат в сила от датата на публикуването им на страницата на Кампанията

10. Деклариране на наградата по Закона за данъците върху доходите на физически лица.

10.1. Физическото лице, получило предметна награда, има ангажимент за деклариране на дохода и плащане на данък общ доход (ДОД) за своя сметка.

10.2. Заплащането на данък общ доход (ДОД), дължим от получателя на предметната награда и подаването на годишната данъчна декларация по отношение получената предметна награда се извършва в сроковете и по реда, регламентирани в ЗДДФЛ.

10.3. Организаторът не отговаря за качеството на наградата и не носи гаранционна отговорност за предоставената награда.

Настоящите Правила влизат в сила на 14.05.2021 г.

H&M x Good News – устойчива и универсална колекция обувки, вдъхновена от 70-те

6 април, 2021

H&M с вълнение представя колаборацията си с Good News – британска модна марка за обувки, известна с маратонки, вдъхновени от 70-те, и с фокус върху устойчивостта. С това сътрудничество двете марки представят новаторски материали като Bananatex® (водоустойчив текстил, изработен от бананови растения), както и добре познатата ни веган алтернатива на кожа Vegea (направена от гроздови семки).

Good News е марка за обувки, основана в Лондон през 2016 г. от Ния Джоунс и Бен Татърсал. За да намалят количествата отпадък, които обувната индустрия може да генерира, те създават Good News с желание за промяна с усмивка.  И двамата непрекъснато проучват нови иновативни материали, които да използват за направата на моделите, и да донесат на света малко „добри новини“.

Good News и H&M обединяват сили за универсална колекция маратонки – за жени, мъже и деца – с по-малък отпечатък върху околната среда. Колаборацията се състои от седем чифта маратонки и един чифт чехли с ярка цветова палитра, вдъхновени от 70-те. Всеки един от моделите е произведен от устойчиви материали като рециклиран памук, Vegea и Bananatex®. Детската колекция се състои от 3 модела маратонки.

‘‘Работaта с Good News ни даде толкова добра енергия и позитивност. Тяхната креативност и желание за промяна вдъхнови нашия екип. Обединихме сили, за да бъдем по-добри заедно. Колекцията е един ярък контраст към сивия и несигурен свят, в който живеем. Обичам цветовете и новаторските материали‘‘, казва Дейвид Шодерлънд, дизайнер в H&M.

‘‘Щастливи сме, че имаме възможност да си партнираме с H&M, приканвайки една от водещите марки в модната индустрия да погледне във всяка съставна част на една обувка. За нас беше изключително важно да направим ярка и интересна колекция с устойчиви материали‘‘, казва Ния Джоунс, основател на Good News.

‘‘Надяваме се да вдъхновим и други марки да намалят отпечатъка си върху околната среда. Всички ние трябва да работим успоредно един с друг, за да направим една позитивна промяна. В момента светът има по-скоро нужда от единство, отколкото конкуренция‘‘, казва Бен Татърсал, основател на Good News.

 

Важна информация за посетителите на Sofia Ring Mall

21 март, 2021

Уважаеми клиенти,

Във връзка със заповед № РД-01-173 от 18.03.2021 г. на министъра на здравеопазването, от 22.03.  на територията на Sofia Ring Mall ще бъдат преустановени посещенията за клиенти с изключение на магазините за хранителни стоки, аптеките, оптиките, дрогериите, зоомагазина, банките, застрахователите, доставчиците на платежни услуги, офисите на телекомуникационни оператори и други доставчици на съобщителни услуги в тях.

Заведенията за хранене ще работят за доставки или храна за вкъщи/офиса.

Със заповед № РД-01-197 от 31.03.2021 г. се допуска и откритите площи на заведенията (тераси, градини и др.) в Sofia Ring Mall да бъдат отворени за посещения.

Обектите, които ще работят, са:

Берьозка (ниво 0)

BACB (ниво 0)

Dm (ниво 0)

ДСК (ниво 0)

Easy Pay (ниво 0)

Green Life, Hi (ниво 0)

Lidl (ниво 0)

Momento (ниво 0)

Аптека Санита (ниво 0)

SDI (ниво 0)

Zoocenter (ниво 0)

А1 (ниво 1)

ПИБ (ниво 1)

Lilly (ниво 1)

Аптека Subra (ниво 1)

Telenor (ниво 1)

Vision Express (ниво 1)

Vivacom (ниво 1)

Crown Exchange (ниво 2)

Fox Optics (ниво 2)

Grand Optics (ниво 2)

Zeiss Vision Center (ниво 2)

За да сте спокойни, че ще пазарувате или вършите задачите си в защитена и приятна среда, Sofia Ring Mall работи в пълния си оперативен капацитет, като се прилагат най-високите мерки за хигиена и безопасност.

Работното време на мола е от 10:00 до 22:00 ч.

Достъпът до мола се извършва през ниво 0, входa откъм Mr. Bricolage.

Безплатната автобусна линия на Sofia Ring Mall временно няма да се движи.

Пазете се и бъдете здрави!

Екипът на Sofia Ring Mall

Peek & Cloppenburg откри нов магазин в София Ринг Мол

5 март, 2021

С площ от 3000 кв.м. той е разположен на два етажа и предлага част от ексклузивните брандове на компанията

 

Модната компания за дрехи и аксесоари Peek & Cloppenburg (P&C) откри новия си магазин в София Ринг Мол. С площ от 3000 кв.м., той е разположен на два етажа от търговския център, а подредбата му представя новата концепция на обектите на P&C. За удобство на посетителите магазинът е концептуално разделен – на ниво 1 се намира асортиментът от мъжка мода, а ниво 2 е посветено на дамските колекции. В допълнение към двата етажа се разполага и зона със спортни артикули на добре познати брандове като Adidas, Champion, Ellesse и Nikе.

 

Магазинът предлага разнообразие от продукти на над 100 модни бранда, сред които са Boss Black, HUGO, Tommy Hilfiger, Polo Ralph Lauren, Armani Exchange, Calvin Klein Jeans, Joop!, Tommy Jeans, както и ексклузивните брандове на P&C като Jake*s, Review, Christian Berg, Joseph Janard, McNeal и Montego.

 

„Целта ни е да предоставим на клиентите си богато разнообразие от модни решения за всеки повод и стил. Постигаме това с внимателно подбрана гама от продукти, която включва нашите популярни ексклузивни марки, както и международно познатите такива. Спортната мода, подходяща за всяко ежедневие, е устойчива тенденция и имаме удоволствието да отговорим на това търсене на нашите клиенти в София“, споделя Паул Пьортнер, директор Продажби в Peek & Cloppenburg и отговарящ за австрийския и източноевропейските пазари.

 

Специално за всички настоящи и бъдещи притежатели на карта за лоялност в откриващия уикенд (04 – 07 март) магазинът ще предлага отстъпка от 20% на целия асортимент, наличен на място. В допълнение за посетителите на магазина в същия период са предвидени множество изненади, сред които специална програма на DJ Anatolkin, както и участие на група Стрингс. В програмата за откриването са включени и комплименти към посетителите – на ниво 1 от магазина барбършоп ще очаква всички господа, а на ниво 2 ще бъде обособено специално студио за маникюр за дамите.

 

“Щастливи сме, че се развихме успешно от стъпването ни на българския пазар през 2010 г. и сега имаме възможността да открием третия си магазин в страната. Дори и в тези трудни времена ние гледаме напред. Ето защо P&C ще продължи да разширява своята мрежа от магазини, да търси нови пазари и повече възможности за позициониране в Източна Европа и заедно с това ще развива своята омниченъл стратегия“, допълва Пьортнер.

Празнично работно време

25 декември, 2020

Отворените обекти в Sofia Ring Mall ще работят със следното работно време на празниците:

24.12. – 10:00 – 19:00 ч
25.12. – 10:00 – 20:00 ч.
31.12. – 10:00 – 19:00 ч.
1.01.2021 – 10:00 – 22:00 ч.

Магазините работят, спазвайки засилени противоепидемични мерки.

Следните обекти в Sofia Ring Mall са отворени за вас

23 декември, 2020

Уважаеми клиенти,

За ваше удобство в Sofia Ring Mall продължават да работят следните обекти:

– за хранителни стоки – Берьозка (ниво 0),Green Life, Hi (ниво 0), LIDL (ниво 0)
– за здраве и красота – Dm (ниво 0), Аптека Санита (ниво 0), Lilly (ниво 1), Аптека Subra (ниво 1)
– за перфектно зрение -Vision Express (ниво 1), Fox Optics (ниво 2), Grand Optics (ниво 2), Zeiss Vision Center (ниво 2)
– за банкови и други услуги – BACB (ниво 0), ДСК (ниво 0), Easy Pay (ниво 0), Momento (ниво 0), SDI (ниво 0), ПИБ (ниво 1), Crown Exchange (ниво 2)
– за телекомуникации – А1 (ниво 1), Telenor (ниво 1), Vivacom (ниво 1)
– за най-добрия ти приятел – Zoocenter (ниво 0).
– химическо чистене – Clean (ниво 0)

Заведенията за хранене работят с доставки и вземане храна за вкъщи.

Достъпът до Sofia Ring Mall се извърша през ниво 0, откъм Mr. Bricolage.

Очакваме ви от 10:00 до 22:00, продължаваме да спазваме всички необходими мерки за безопасност.

Collective отвори врати в Sofia Ring Mall

20 октомври, 2020

В Collective предоставяме възможност на любителите на модата да избират дрехи и обувки по последните тенденции, които да съответстват на тяхната индивидуалност, да ги карат да се чувстват уникални и да ги открояват сред тълпата.

 

На площ от 485 кв.м. са разположени продукти, които представят новите модни тенденции, подбрани и съчетани по уникален и стилен начин, стремящ се към алтернативен лукс. Изчистеният декор и подбраната селекция от най-новите колекции ще превърне вашият шопинг в истинско модно преживяване. Ще откриете най-известните и актуални имена в световната мода, като Hugo Boss, BOSS Casualwear, Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli Sport, Emporio Armani, EA7, Diesel, Ted Baker, Paloma Barcelo, Tommy Jeans, Gant, Calvin Klein и много други.

 

Логото с формата на буква «C» е изработено от диамант, не само като символ, но и като гаранция за уникалната стойност на селекцията от продукти. Името Collective заявява експлозивна сила и енергия, които произтичат от сътрудничеството на екип модни специалисти с най-успешните международни дизайнерски марки.

 

А за да сме сигурни, че есента ще бъде вашият сезон, сме приготвили и една награда – ваучер за пазаруване на стойност 1000 лв., за който можете да играете до 16 ноември.
За да се включите, открийте своите must have трендове, пазарувайте в новия магазин Collective и попълнете своя талон на касата.

Успех!