Pandora разкрива следващия етап на кампания BE LOVE

28 февруари, 2025

ПРАЗНИК НА ТРАНСФОРМИРАЩАТА СИЛА НА ЛЮБОВТА

Тази година Pandora се завръща с призива – БЪДИ ЛЮБОВ. С вдъхновение от вярата, че когато е изразена, любовта може да бъде трансформираща, кампания 2025 на Pandora се фокусира върху силата й чрез емблематична група от таланти, модели и лидери на мнение, които споделят личните си истории, спомени за това въздействащо чувство и как е преобразило живота им.

Кампанията BE LOVE е представена с посланници – актрисата Уинона Райдър, супермоделът Иман и моделите Витория Черети, Мика Арганараз, Карън Елсън, Хе Конг, Елизабета Деси и Угбад Абди и други.

Кампанията е заснета от най-забележителните таланти в индустрията – Fabien Baron и Craig McDean, с продуктова фотография от Raymond Meir.

Като цяло кампанията въплъщава духа на БЪДИ ЛЮБОВ, триумф на любовта във всичките й форми, независимо от повода, връзката или празника.

Любовта означава различни неща за всички нас.

За Уинона Райдър, едно от лицата на кампанията, тя е състрадателност, емоционалност и откритост. „Да слушаш и да чуваш“, казва тя. „Да се ​​опитаме да бъдем възможно най-разбиращи.“ „Да гледам на нещата през различна гледна точка, това представлява любовта за мен“, добавя Райдър. „Това е просто дълбок начин да я изпиташ.“

BE LOVE е празник на всичко, което любовта може да донесе в нашия живот и живота на нашите близки.

Това е празник на женствеността, сестринството , женската сила и задълбочаване на нашите взаимоотношения един с друг и със самите нас.

Относно Pandora

Pandora е най-голямата марка бижута в света.

Ръчно завършени бижута, изработени от висококачествени материали, предлагат безкрайни възможности за персонализиране, давайки възможност на хората да изразят личния си стил чрез техните изделия.

Започвайки като малък магазин за бижута в Копенхаген, Дания преди повече от 40 години, днес Pandora присъства в над 100 страни.

Pandora се ангажира с лидерство в устойчивостта, изработка с рециклирано сребро и злато за всичките си бижута, точно както компанията си е поставила за цел да намали наполовина емисиите на парникови газове в своята верига на стойност до 2030 г.