H&M в сътрудничество с емблематичната марка от 90-те – No Fear

19 октомври, 2021

H&M в сътрудничество с емблематичната марка от 90-те No Fear, със специалното участие на The Skate Kitchen

 

Тази есен H&M си партнира с емблематичната американска марка за ежедневно облекло – No Fear. Колекцията преобръща стереотипите за страха, който може да бъде страхотен източник на сила и средство за разгръщане на потенциал, специално за младите хора днес. Основана през 1989 г., марката No Fearнабира популярност през 90-те и началото на 2000 г., а днес бива лансирана отново с дамски привкус. Това е благодарение на помощта на The Skate Kitchen – дамска скейт група, базирана в Ню Йорк, която активно участва за създаването на кампанията. Колекцията съдържа разнообразни обемни и вталени силуети, заедно със страхотни лога и илюстрации. No Fear x H&M ще бъде налична в магазините на H&M по целия свят, както и онлайн на hm.com от 14 октомври.

Колекцията е невероятен микс от прогресивни и младежки облекла – повече от 23 модела в разнообразни силуети и кройки, с изобразени невероятни графични лога и илюстрации. Тениски, топове, ризи, суитчъри, плетива, якета, панталони и страхотни аксесоари – шапки, кецове, шалове и стикери. Цветовата палитра е смела и пъстра, съдържаща зелено, черно, бяло, а няколкото модела разработени в партньорство с TheSkate Kitchen са в бежово, кафяво, зелено и черно.

„Чувстваме се страхотно от възможността да участваме в повторното лансиране не No Fear и то с участието на The Skate Kitchen. Искаме да подкрепим младите хора и да ги подтикнем да бъдат себе си и да се борят за това, в което вярват без никакъв страх“, казва Хамиш Морджариа, ръководител партньорства и лиценз, No Fear.

„С вълнение си сътрудничим с No Fear и партнираме с The Skate Kitchen за тази колекция, изпълнена с характер и самочувствие. Наистина се надяваме, че младите хора по целия свят ще приемат съобщението, което колаборацията предава присърце, а именно: не позволявай страхът да попречи на мечтите ти – сам напиши правилата по пътя“, казва Емили Бьоркехайм, ръководител дизайн концепция Divided, H&M.