H&M x Good News – устойчива и универсална колекция обувки, вдъхновена от 70-те
6 април, 2021
H&M с вълнение представя колаборацията си с Good News – британска модна марка за обувки, известна с маратонки, вдъхновени от 70-те, и с фокус върху устойчивостта. С това сътрудничество двете марки представят новаторски материали като Bananatex® (водоустойчив текстил, изработен от бананови растения), както и добре познатата ни веган алтернатива на кожа Vegea (направена от гроздови семки).
Good News е марка за обувки, основана в Лондон през 2016 г. от Ния Джоунс и Бен Татърсал. За да намалят количествата отпадък, които обувната индустрия може да генерира, те създават Good News с желание за промяна с усмивка. И двамата непрекъснато проучват нови иновативни материали, които да използват за направата на моделите, и да донесат на света малко „добри новини“.
Good News и H&M обединяват сили за универсална колекция маратонки – за жени, мъже и деца – с по-малък отпечатък върху околната среда. Колаборацията се състои от седем чифта маратонки и един чифт чехли с ярка цветова палитра, вдъхновени от 70-те. Всеки един от моделите е произведен от устойчиви материали като рециклиран памук, Vegea и Bananatex®. Детската колекция се състои от 3 модела маратонки.
‘‘Работaта с Good News ни даде толкова добра енергия и позитивност. Тяхната креативност и желание за промяна вдъхнови нашия екип. Обединихме сили, за да бъдем по-добри заедно. Колекцията е един ярък контраст към сивия и несигурен свят, в който живеем. Обичам цветовете и новаторските материали‘‘, казва Дейвид Шодерлънд, дизайнер в H&M.
‘‘Щастливи сме, че имаме възможност да си партнираме с H&M, приканвайки една от водещите марки в модната индустрия да погледне във всяка съставна част на една обувка. За нас беше изключително важно да направим ярка и интересна колекция с устойчиви материали‘‘, казва Ния Джоунс, основател на Good News.
‘‘Надяваме се да вдъхновим и други марки да намалят отпечатъка си върху околната среда. Всички ние трябва да работим успоредно един с друг, за да направим една позитивна промяна. В момента светът има по-скоро нужда от единство, отколкото конкуренция‘‘, казва Бен Татърсал, основател на Good News.