Fusion

Fusion предлага разнообразие от брандове:

Superdry

Superdry стартира през 2003 след вдъхновяващо пътуване до Токио, като има за цел да създаде облекло, пресъздаващо „класиката на бъдещето”, вдъхновено от емблематичната „винтидж” Американа, силното въздействие на японски графични изображения и британски привкус.

Компанията  е насочена към младото, ориентирано към модата поколение, по-специално към мъжете и жените на възраст между 15-25 години, с възможности предимно в средния ценови клас за дрехи, аксесоари, обувки и козметика. Все по-често обаче марката се обръща към по-широка възрастова група, благодарение на разрастването в дълбочината и естеството на своите продукти. Вече добре представена, известна и утвърдила се в Обединеното кралство, нейният роден пазар, компанията и дъщерните й дружества продължават да работят усилено по непрекъснатото разширяване на международния си бизнес, който се развива чрез уебсайтове, партньори за търговия на едро, мрежа от франчайз магазини и все повече чрез откриване на собствени магазини.

Бизнесът се разраства изключително бързо за 13-те години от създаването на компанията, превръщайки се в истински международен бранд, какъвто вече е.

Superdry има солидно и нарастващо присъствие в целия свят като оперира чрез 515 брандирани с марката локации в 46 държави.

Има 139 монобранд магазина във Великобритания и Европа, 208 франчайзингови и лицензирани магазини и 168 концесии.

Superdry се фокусира върху висококачествени, съвременни продукти, които в различна степен, сливат  „винтидж” Американа с графики, вдъхновени от Япония и Британски стил. Те се характеризират с висококачествени материи с автентичен винтидж ефект, избелвания, уникални състарени ефекти, актуални в световен мащаб, ръчно рисувани графики и майсторски ушити кройки с разнообразен стил.

 

GAS

Основателят и президент на Grotto Spa., г-н Grotto, е двигателната сила зад марката GAS. Г-н Grotto стартира марката назад във времето със страст към  бизнеса и модата, изучавайки от малък едновременно семейния бизнес с търговия на дребно и основите на модата от своята майка, собственик на галантерия. След навършване на пълнолетие той започва да следва, по-точно за удоволствие, музикален PR, което му дава доживотен вкус към младежката мода. Разбирайки, че традиционните дрехи никога не могат да изразят младежката култура, той прави пълна промяна на магазина на майка си  и започва да продава там дънки. Тъй като не се задоволява с това, което пазара предлага, в началото на 70-те години той започва предприемаческото си приключение създавайки занаятчийска работилница произвеждаща негови собствени дрехи. След десетина години създава компанията Grotto Spa., в която всички фази на производството са фокусирани върху създаването на колекции, насочени към потребителите в търсене на оригинални, качествени дрехи, които също така са функционални и разнообразни. През 1984г. той реализира мечтата си с лансирането на колекцията на GAS. От тогава марката GAS продължава  да се разраствая и развива на международно ниво пренасяйки своите модни линии и ценности на основните световни пазари

 

 

Pepe Jeans London

Годината е 1973 и група от шумни деца се блъскат, за да се наместят около непретенциозна пазара сергия, която служи за подслон от ледения февруарски дъждец под железопътния мост в сърцето на Portobello Market, Лондон. Жуженето е осезаемо. Преселвайки се с метрото, автобуси и мотоциклети от далечните краища на Лондон, тази микс крю се среща на най-модерният пазара в столицата, в опит да се докопат до един неуловим чифт дънки, където най-взискателните модни поклонници разменят идеи. Именно там през 1973 г., под този мост в Notting Hill, бранда Pepe Jeans е роден.

 

FILA

Братята Фила за пръв път отворят своя магазина през 1911 г. в Биела, малък град в подножието на северна Италия, те нямат представа колко далеч ще стигне тяхното начинание. Първоначално в работата по създаването на качествен текстил за местните жители, братята се стремят да произвеждат тъкани, които съчетават лукса, изкуството и полезността, вдъхновявайки се от родината си, за да създадат продукт, който е изящно текстуриран и емоционален като италианския пейзаж: строгостта на Алпите, изяществото на хълмовете и смелостта на средиземноморското крайбрежие. Днес, когато празнуваме 108-та годишнина на Фила, ние сме горди да кажем, че тяхната мечта е преродена в тази компания. От скалистите върхове на Еверест до прочутите зелени площи на Уимбълдън, името Фила повтаря едно безспорно наследство на върховите постижения,

Историята на трансформацията на Фила в водещ световен дизайнер на спортни облекла от висок клас е една от непрекъснатите еволюции, движени от философията на иновациите, която е в основата на техните най-успешни проекти. През 1923 г. братята официално създават разширяващия се семеен текстилен бизнес като висококачествена компания за производство на трикотажни изделия, която влиза в дружество, наречено Maglficio Biellese. През годините бизнесът се разраства извън границите на Биела, за да стане известен качествен производител на трикотаж за Италия. През 1942 г. компанията се слива с компанията Fratelli Fila и от 1972 г. компанията има продажби от над един милиард лири и общо над 250 души. В желанието си да разшири още повече компанията, Джансеверо Фила наема Енрико Фракей като управител на фирмата през 1968 г.

20-ти век вижда нова форма на индивидуално изразяване, което издига до международното значение спортът - и особено тенисът – и се превръща в въплъщение на благодат, стил и пример за здравата жизненост на човешкия дух. От компанията, подготвени за смелия си дебют в индустрията за спортно облекло, Frachey поставя двама мъже с гарантирането на успеха му: иновативния дизайнер Pier Luigi Rolando, художникът зад най-емблематичните ни дизайни, и Alessandro Galliano, отлично познатия инженер-директор. Вдъхновени от собствените изкачвания на Frachey по скалите близо до Биела, Роландо и Галиано започнаха работата си с разбирането, че спортът е живот, изразен чрез движение, и че спортното облекло трябва да допълва, а не да надделява спортиста. Те започват да създават плат, създаден да подпомагат движенията на самите спортисти,

Продуктът от това сътрудничество се превръща в тяхната премиерна колекция за връхни дрехи, която дебютира през 1972 г. Проектите на Роландо, използвайки вълна и кашмир по нови начини, създадоха линия, която бързо продобива известност с безпроблемното съчетание на грация и жизненост. На следващата година тяхното име става гарант за качество в индустрията за спортни облекла с представянето на вече легендарната колекция "White Line". Наречен като уважително непочтителен удар на традиционните продуктови линии и вездесъщото присъствие на всички бели дрехи, които отдавна са доминирали в тенис облеклото, колекцията на White Line представлява сливане на провокативния и образцов вид. Колекцията е естетически изумителна в новия си дизайн и нетрадиционното използва живи цветове с красиво простота с ефективност и функционалност, която веднага завладява света. Премиерната колекция бележи началото на нова ера не само в историята на Фила, но и в спортната индустрия като цяло. Докато други виждат противоречие, Фила се превръща в марка, която се грижи както за запаленият спортист, така и за космополита, осъзнавайки най-новите и най-смели иновации в модата. Колекцията White Line е дръзка и различна,а класиката може да бъде вечна със съвременни дизайни.

Фила се радва на специални взаимоотношения с забележителни спортисти, пионери, които са белязани от неумолима страст към спорта и победите. Започвайки с дебюта си на кортовете с великолепните тенисисти Адриано Панатта, Паоло Бертолучи и несравнимия Бьорн Борг, имат щастието да помогнем на извънредни личности да постигнат някои от най-емблематичните спортни постижения в историята. Проследват Борг, когато той се изкачва на върха на историята на спорта, логото на F-Box гордо се показва на лентата за глава, печелейки пет поредни победи в Уимбълдън и утвърждавайки наследството си като най-доминиращия и уникален играч на тениса. През 1986 г., когато Рейнхолд Меснер стига до коварния връх на Еверест, подхранван от духа на приключенията и решимостта да бъде първият, който мащабира титана без помощта на допълнителен кислород, той носи високотехнологична планинска екипировка, проектирана от Фила. Жадувайки за още, той продължава да мащабира 13 върха на Хималаите, оставяйки незаличимия си отпечатък върху историята на планинарството и носейки Фила и емблематичния лого на F-Box гордо на най-високите върхове на света. Спуснайки  се по склоновете с Ingemar Stenmark в преследването на 86-та титла за Световната купа. Фила обличат Том Уотсън, заобиколихме мразовитите пътеки на Италия с Алберто Томба и правят  дизайни за Моника Селеш и Гилермо Вилас. През 2009 г. Светлана Кузнецсоза спечели Откритото първенство на Франция с тяхно облекло.

Фила е особено горда с подкрепата на Ким Клайстерс, след като направи историческото връщане след осемнадесетмесечното си отсъствие, за да спечели отново, следвайки стъпките на бившия спортист на Fila и своя майка Evonne Goolagong-Cawley. През 2011 г., на тяхната 100-та годишнина, Ким започва силно, спечелвайки 2011 Australian Open, носейки реплика на един от емблематичните костюми на Goolagong-Cawley от началото на 80-те. За участието на Клиджестерс в US Open 2012, Фила разработва специална възпоменателна „Колекция от трофеи“, която Кимs носи на последните турнири на Големия шлем. Fila създава специална колекция за феновете на тениса през август 2012 г., която жъне голям успех и е носена от известни спортисти, представляващи техните страни на коледните тенис игри в Англия и различните спортни клубове по време на Лондонските игри. Фила също така облична делегациите на Южна Корея и Хонконг на Лондонските игри.

Освен това, Fila спонсорира BNP Paribas Open в Индиан Уелс, Калифорния, Sony Open в Маями, Флорида и Шампионска лига в Залата на славата в Нюпорт, Роуд Айлънд, Porsche Tennis Grand Prix и BMW Open в Германия, както и партньорства с тенис академията на Ван дер Меер в Хилтън Хед, Южна Каролина, тенис ранчото Джон Нюкомб в Тексас и младежкия тенис шампионски център.

Един век след скромното си начало, Фила се превръща в синоним на функционалност и изтънченост. Носена не само от международно признати спортисти, но и модни икони, Fila използва премиум плат, предназначена да излъчва изтънчеността на италианското майсторство, като същевременно позволява максимална гъвкавост и комфорт. Тяхното наследство на стил носи възхищение и до днес. Независимо дали се впускате в поредното спортно приключения или водите активен живот, Фила ще ви помогне да ви отведе навсякъде, където искате да отидете, защото разбират, че красотата на спорта е тази на живота в движение.

Така че имайте смелостта разбиете очакванията си, да надминете границите пред  себе си и пред света около вас. Бъдете смели и провокативни. Покажете на света, че е възможно да излъчваме изтънченост и стил, без да жертваме удобството си. За Фила клиента е вжно да се откроява, а не да се смесва с талпата.

 

PONY

Основан през 1972 г. на Медисън авеню в Ню Йорк , Пони е създаден от ветеран в индустрията Роберто Мюлер, заедно с финансирането, осигурено от председателя на adidas Хорст Даслер . Pony стана една от най-добрите спортни марки в света. До средата на 80-те години обемът на продажбите на Pony достигна 800 милиона долара. Марката Pony е носен от шампионски спортисти във всеки голям спорта, включително Световната купа на ФИФА , на НФЛ е Супербоул , на КФЛ е Грей купа , MLB е Световните серии , както и на финалите на NBA .

 

Lacoste

Истинската история на "Крокодила" започва през 1923г., след като Рене Лакост се обзалага с капитана на отбора на френската купа "Дейвис", Алън Мър, който му обещава куфар  от крокодилска кожа, ако спечели важен за отбора мач. Събитието било съобщено в статия в Boston Evening Transcript, в която за пръв път журналистите дали прякора „крокодилът” на Рене Лакост. След това американската общественост запазила този прякор, който подчертавал упоритостта на тенис кортовете демонстрирана във факта, че той никога не „пускал своята плячка”. Така неговият приятел Робърт Джордж, който бил илюстратор, направил дизайн на крокодил и го избродирал върху блейзъра, с който излизал на корта.