Мода

SUMMER TREND ROULETTE BY HOUSE - CAMPAIGN SS20

16 Mar 2020

Според House през лятото три неща имат значение: лазурния бряг, доброто настроение и разбира се най-новите тенденции. А какво ще стане, ако се комбинират и добавят малко приятелско съперничество? Това направи House в най-новата си кампания Summer Trend Roulette by House, която популяризира колекцията на марката за сезон SS20.

Колелото на късмета в House се върти за модата през цялото време! Цветовете управляват този сезон и по-специално техните пастелни нюанси. Дизайнерите са подготвили широка палитра от цветове за нея и за него - от мента и класическо синьо до стилно бежово и сиво. Хората, които обичат карето, както и любителите на сафари климата, ще намерят много предложения за себе си. Въпреки това, за тези, които предпочитат да гледат звездите, House има много модели суитчъри и тениски със зодиакални мотиви. Когато се зададе въпросът - какво да облека през пролетта? - Ние отговаряме (бързо завъртане на колелото) флорални шарки. Особено под формата на ефирни рокли и блузи. Не боли да се грижиш за нещо лъскаво, напр. флуоресцентно яке и панталони, както и перлени ръкавели. На свой ред, в мъжкия гардероб на рафта трябва да се появят: номер едно - удобни шорти, номер две - шапка с козирка, а на останалите рафтове задължително нещо от деним. Разбира се, това не е краят! Колелото продължава да се върти, а с него и точките, ивиците и екзотичните шарки. Последният въпрос е: повече от една тенденция е ...? Правилният отговор е -  House, разбира се, защото всички обичат да са модерни!

На мястото, на което е знаснета кампанията, буквите от „повече от една тенденция е“ бяха обърнати от полската телевизионната звезда Магда Масни. Известна с емблематичното шоу „Колелото на късмета“ през 90-те години. Снимките в кампанията с динозаври бяха направени от Bartek Wieczorek, който отговаря и за режисурата на филма. Декорацията е дело на Катарина Ван Уик. Фотосесията се реализира в столицата на Южна Африка - Кейптаун.

Обратно към новини